Altres (202) Altres (50) Altres (15) antic BLOC 1 (Alt Penedès, Anoia, Bages, Berguedà, Solsonès) (9) antic BLOC 3 (Alt Camp, Baix Camp, Baix Penedès, Conca de Barberà, Garraf, Segarra, Tarragonès) (13) antic BLOC 4 (Alt Empordà, Baix Empordà, Gironès, Selva, Pla de l’Estany) (6) antic BLOC 5 (Alta Ribagorça, Alt Urgell, Garrigues, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Segrià, Noguera, Urgell, Pla d’Urgell) (6) antic BLOC 6 (Baix Llobregat, Vallès Occidental, Vallès Oriental) (7) antic BLOC 7 (Barcelonès, Maresme) (13) antic BLOC 8 (Cerdanya, Garrotxa, Osona, Ripollès) (12) Anuari dels valors (13) Aplicació didàctica de les TIC i dels mitjans de comunicació (255) Batxillerat i Cicles Formatius (512) Butlletí electrònic (420) Castellà (9) Català (15) Cicle Mitjà i Superior (474) Coneixement de l’entorn (332) Correu electrònic (553) Creativitat i expressió lingüística (460) Cultura popular i tradicional (290) Difusió de la llengua (26) Diversos nivells (384) Divulgació de la cultura (31) Díptics, fulls informatius o altres materials de propaganda en paper (571) Edició i difusió del llibre en català (7) editorial barcino (22) Educació especial (15) Educació infantil i Cicle Inicial (358) Enquesta Europea de Valors (10) Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) (461) Entitat / Associació (32) Escola pública (7) Experiències d’aula (127) Foment de l’ús de la llengua (442) Fundació Carulla (8) Identitat (6) Integració (137) Integració social i laboral (6) Llengua, comunicació i integració (364) Llengua i comunicació (385) Mitjà de Comunicació (8) Música (10) No (10) Opinió pública (10) País Valencià (8) Poc habitual (8) premis Baldiri Reixac (7) Premsa (364) Projectes comunitaris (56) Projectes de centre (77) Promoció del patrimoni artístic (7) Promoció del patrimoni musical (7) Recerca i investigació (15) Si (9) Societat (18) tast de clàssics (10) Web de la Fundació Carulla (98) Web d’altres institucions (142) Xarxes socials (Twitter, Facebook, etc.) (26)