Si voleu consultar els guanyadors, seleccioneu-ne l'any:

Laura Casal-Valls - Barcelona

Després d’un intens procés de selecció i valoració de les 73 candidatures presentades i havent arribat a la final els projectes Surtdecasa.cat, Museu Virtual de la Moda de Catalunya i la Col•lecció Proscènium d’Àudioteatre digital, el guanyador del Premi Lluís Carulla d’estímul a un projecte cultural 2016 és: Museu Virtual de la Moda de Catalunya, de Laura Casal-Valls i l’equip Walden

Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya
Valls
En un context cultural global amb fortes influències externes, el món casteller és un bon exemple de com la cultura tradicional i popular catalana pot adaptar-se amb èxit als nous temps, i esdevenir un espai aglutinador i integrador basat en l’esforç col·lectiu, en la dignificació de les pròpies tradicions i en l’enfortiment de la consciència nacional i l’arrelament al país. Les colles castelleres han assolit, a més, durant els darrers anys, fites extraordinàries, fruit d’un gran dinamisme i de la voluntat de plantejar-se reptes ambiciosos.