Bases Premi Lluís Carulla

Donem ales al teu projecte cultural transformador

El Premi Lluís Carulla és un guardó bianual que convoquem des de la Fundació Carulla amb l’objectiu d’estimular i fer viables projectes i idees culturals que transformin i millorin la societat catalana.

Què entenem com a projecte cultural transformador?

Un projecte cultural transformador és aquell que incorpora processos per provocar impactes sostinguts en el temps en persones, comunitats i territoris. Per tant, la sostenibilitat de la iniciativa és un aspecte clau, així com el treball en xarxa i que afecti com més persones millor.

Pensem que una idea cultural és socialment transformadora quan un agent o bé un conjunt d’agents culturals s’organitzen per primera vegada per posar en marxa un procés de treball amb una hipòtesi ben formulada envers un repte social.

T’ajudem a preparar el teu projecte

mūtāre és un espai de trobada que la Fundació Carulla proposa als sectors cultural i social per cocrear i reflexionar sobre cultura i transformació social. Compartim amb tu un document que et pot servir de guia a l’hora d’incrementar el potencial transformador del teu projecte o idea.

Netmentora i Autoocupació

La primera organització és una entitat europea de suport a l’emprenedor encarregada d’ajudar que els projectes siguin viables i sostenibles, mentre que Autoocupació és una fundació catalana amb trenta anys d’experiència que oferirà formació i acompanyament als emprenedors amb idees.

Participar ja té premi

A més de les dotacions econòmiques que rebran la idea i el projecte guanyadors, el valor afegit del premi són els recursos que ofereix perquè tots els projectes i idees millorin, amb independència de la fase a la qual arribin. És el que coneixem com a ecosistema del Premi Lluís Carulla.

Coneix tots els detalls del premi al web www.premilluiscarulla.cat

Comptador de candidatures
S'han registrat 198 candidatures.
Objectiu

El Premi Lluís Carulla d’emprenedoria cultural té com a objectiu estimular i fer viables projectes i idees culturals que transformin i millorin la societat catalana.

Dotació

Millor projecte: 70.000 €

60.000 € per al desenvolupament del projecte i 10.000 € en acompanyament de mentors culturals i empresarials durant dos anys.

Millor idea: 15.000 €

10.000 € per a la incubació i prototipat i 5.000 € en acompanyament de mentors culturals i empresarials durant un any.

Termini de presentació

Presentació de candidatures a partir del 9 de desembre.

Descàrrega en PDF