Bases Premis Lluís Carulla

Premi Lluís Carulla d’emprenedoria cultural. Convocatòria 2018
El Premi Lluís Carulla és un guardó convocat per la Fundació Carulla amb l’objectiu d’estimular i fer viables projectes culturals que ofereixin respostes als reptes que planteja la societat catalana actual.

El premi s’adreça a creadors de projectes culturals concebuts amb una clara vocació transformadora. A través del guardó, els impulsors del projecte esdevindran emprenedors.

Els projectes
Les propostes culturals presentades han d’oferir respostes creatives als reptes de la societat catalana d’avui dia. Han d’implicar una millora efectiva i quantificable en els seus àmbits d’actuació, i també han de tenir com a objectius generar oportunitats per al màxim nombre de persones possible i enfortir el sector cultural.

Qui s’hi pot presentar?
La convocatòria és oberta a particulars, empreses i organitzacions sense ànim de lucre. Els projectes presentats han de tenir repercussió a Catalunya i poden ser iniciatives inèdites, estar en una fase inicial de desenvolupament o plantejar un salt qualitatiu.

Coneix tots els detalls del premi al web www.premilluiscarulla.cat

Tens dubtes? No tens clar si pots presentar el teu projecte? Truca’ns, t’ajudarem!
932 090 948 - 932 005 347

Comptador de candidatures
S'han registrat 198 candidatures.
Objectiu

El Premi Lluís Carulla d’emprenedoria cultural té com a objectiu fer viables nous projectes culturals que ofereixin respostes als reptes que planteja la societat catalana actual.

Dotació

Premi al projecte guanyador
60.000 € + 2 anys d’acompanyament empresarial

Premi als dos projectes finalistes
15.000 € + assessorament empresarial

Premi als dos projectes prefinalistes
Campanya de crowfunding a Verkami amb un suport i condicions especials.

Termini de presentació

Fins al 8 d’abril de 2018