Programa Icària

Consorci d’Osona de Serveis Socials - Torelló

El Consorci d’Osona de Serveis Socials està format pel Consell Comarcal d’Osona i els Ajuntaments de Calldetenes, Folgueroles, Gurb, Sant Julià de Vilatorta, Sant Sadurní d’Osormort, Santa Eugènia de Berga, Viladrau i Vilanova de Sau, per tal de gestionar conjuntament la prestació de serveis socials de manera més efectiva i econòmica. El Programa Icària és un conjunt d’accions i activitats que té com a objectiu principal la construcció d’una societat intercultural, fonamentada en la igualtat de drets de les persones, i que incideix en la convivència i en la superació de l’exclusió social per tal de transformar les dificultats en oportunitats. El programa realitza diverses accions com la mediació comunitària, actuacions de sensibilització com exposicions i xerrades al voltant del fenomen de la immigració, tallers per tal de facilitar els coneixements necessaris per participar en l’entorn social, laboral i cultural, a més de tallers multiculturals dirigits a famílies que tenen escolaritzats els seus fills.

No hi ha informació adjunta.