Llum del desert

Grain-Art - Tortosa

L’exposició "Llum del desert" és un projecte orientat envers els nous catalans, especialment als magrebins berberoparlants, molt presents a les terres de l’Ebre. "Llum del desert" incideix en la formació dels joves d’aquest col•lectiu a través de l’artesania, tot potenciant-ne la creativitat i facilitant-ne la inserció social a la societat d’acollida. S’han treballat diverses artesanies, com les vinculades al metall i a la fusta, pròpies d’ambdues cultures, i s’ha introduït una quinzena de persones en diverses tècniques de l’orfebreria i la talla. Una col•lecció nombrosa de peces il•lustra les habilitats adquirides amb la formació i dóna a conèixer la cultura d’origen. Amb aquest projecte s’han obert les portes del mercat de treball al col•lectiu berber i s’ha creat un precedent de vivències socioculturals.

No hi ha informació adjunta.