Els nous catalans

TVE - Catalunya - Sant Cugat del Vallès

"Els nous catalans" és un programa que vol donar una mirada plural a l’actualitat per fomentar la convivència i el coneixement. És una finestra oberta a la vida quotidiana catalana, que mostra com viuen aquí els immigrants; la seva feina, les formes d’oci, la seva cultura. L’objectiu és descobrir com les seves aportacions enriqueixen la societat i ens fan a tots, nouvinguts i autòctons, nous ciutadans i nous catalans, perquè el coneixement mutu és la base de la convivència. El programa consta de diferents reportatges de vint minuts aproximadament com: “L’associacionisme, una eina de força per als immigrants”, “Joves embarassades”, “Buscar-se la vida”, “Negocis mar enllà”, “Una llengua amagada”, “Trobar on viure”, “Les portes de la convivència”, etc. Tots aquests relats audiovisuals ajuden a crear una producció capaç d’establir vies de contacte entre comunitats i facilitar la convivència.