Mostrant: 7 projectes

En Trànsit

Tània Miró Porqueres - L'Hospitalet de Llobregat

Aquest projecte neix amb la idea de fer arribar una visió més àmplia i realista de les migracions en l'adolescència, creant espais de diàleg i debat en temàtica d'immigració. En Trànsit s'articula mitjançant la creació d'un vídeo en el qual joves migrants presenten la seua experiència migratòria, una guia de dinamització per treballar el procés migratori a través de dinàmiques i una exposició com a material base per realitzar tallers de sensibilització i pensament crític.

Raval Audiovisual

Ignasi Sagalés - Barcelona

“Raval Audiovisual” és un projecte d’educació en el lleure dirigit a adolescents i joves i emmarcat a l'àmbit de l'educació no formal.

La #CarboneraCelrà

Associació de voluntaris per a la millora i protecció de l'entorn natural - Celrà

Des de l'Associació de Voluntaris per a la Millora i Protecció de l'Entorn Natural, entitat sense ànim de lucre, legalment constituïda al registre d'entitats jurídiques, hem realitzat un esdeveniment de caire educatiu, lúdic i social anomenat 'La #CarboneraCelrà' amb l'afany de recuperar una activitat tradicional com és l'elaboració del carbó, fent partíceps a diferents grups socials (gent gran, joves, famílies, nens, esplais, escoles, entitats) en els vessants educatiu, cultural, de lleure i social.
Cronologia de l'esdeveniment:

"Samarucs: canta, balla i aprèn", projecte musical i educatiu

Samarucs - València

Mitjançant les tecnologies de la informació i de la comunicació i sota la divisa “Samaruc: canta, balla i aprèn”, el projecte ofereix eines digitals noves i propostes d’educació en el lleure engrescadores fonamentades en la música. El projecte està dirigit als valencians més menuts: els nens i nenes d’entre 3 i 10 anys que viuen i estudien al País Valencià i utilitzen la música com a recurs d’aprenentatge i d’oci. L’objectiu principal del projecte és propiciar una renovació de la música popular en valencià que fomenti la participació, l’activitat i l’adquisició de valors.

Documental Diferents. Conèixer el passat, entendre el present, assolir el futur

Grup Caliu - Barcelona

El documental "Diferents. Conèixer el passat, entendre el present, assolir el futur" és una experiència pionera dins l’àmbit del lleure per a persones amb discapacitat intel•lectual amb necessitats de suport intermitent d’edats compreses entre els 18 i 35 anys. L’experiència consisteix en la realització d’un documental que ha permès l’empoderament del col•lectiu de persones amb discapacitat intel•lectual a partir de la denúncia del tractament d’aquest al llarg de la història.

Casal Xic

Associació Lax’n’Rock música, educació, cultura i lleure - El Vendrell

Casal Xic és un projecte d’aprenentatge-servei adreçat a infants i joves de 8 a 14 anys d’origen immigrant. L’objectiu d’aquesta iniciativa és fomentar la interculturalitat i la cohesió social, com també afavorir el sentiment de pertinença al país i al poble on viuen mitjançant la creació d’un programa de ràdio en llengua catalana, Casal Xic, en el qual s’han reflectit les necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo.

Palíndroms amb xocolata

Agrupament Escolta Perot Guinarda - Barcelona

“Palíndroms amb xocolata” és un projecte audiovisual-curtmetratge dels ràngers i noies guia de l’Agrupament Escolta Perot Guinarda. Els joves i els caps van dividir tota la feina del projecte en diferents comissions que servirien tant en la pre-producció com en la producció del curt, de manera que en tot moment tots fossin una part activa del projecte. Aquest curtmetratge tracta de l’Artura, una noia que té una inesperada trobada amb Déu, qui li diu que ha perdut les claus del cel. Des d’aquest moment les coses canvien completament de sentit en el món de la noia.