Mostrant: 33 projectes

Pàgines

MUSICARRELA'T: Arrels en moviment

Gemma Canadell Bussó - Salt

Salt és un municipi que té un percentatge alt de població jove i amb una gran diversitat de països d'origen. Alhora també és un dels municipis amb una taxa d'atur de les més altes de Catalunya.
El repte de MUSICARRELA'T és el de transformar, mitjançant la creativitat dels joves, les diverses músiques d'arrel/tradicionals que conviuen a Salt ( totes aquelles que són dels llocs d'origen dels seus habitants, incloses les catalanes).

AVENTURA SENSE COBERTURA

Marta Buxó Niñá - RIPOLLET

Els joves d’avui dia han nascut a l’era de la tecnologia. La societat de la tecnologia avança a un ritme vertiginós, fent-nos oblidar, en moltes ocasions, grans detalls com les relacions personals o els valors. Aquesta societat a la que vivim, ve molt marcada per l’individualisme, on el jo està per davant del nosaltres, dificultant el desenvolupament d’actituds com són la cooperació o la responsabilitat social.

En Trànsit

Tània Miró Porqueres - L'Hospitalet de Llobregat

Aquest projecte neix amb la idea de fer arribar una visió més àmplia i realista de les migracions en l'adolescència, creant espais de diàleg i debat en temàtica d'immigració. En Trànsit s'articula mitjançant la creació d'un vídeo en el qual joves migrants presenten la seua experiència migratòria, una guia de dinamització per treballar el procés migratori a través de dinàmiques i una exposició com a material base per realitzar tallers de sensibilització i pensament crític.

Raval Audiovisual

Ignasi Sagalés - Barcelona

“Raval Audiovisual” és un projecte d’educació en el lleure dirigit a adolescents i joves i emmarcat a l'àmbit de l'educació no formal.

La #CarboneraCelrà

Associació de voluntaris per a la millora i protecció de l'entorn natural - Celrà

Des de l'Associació de Voluntaris per a la Millora i Protecció de l'Entorn Natural, entitat sense ànim de lucre, legalment constituïda al registre d'entitats jurídiques, hem realitzat un esdeveniment de caire educatiu, lúdic i social anomenat 'La #CarboneraCelrà' amb l'afany de recuperar una activitat tradicional com és l'elaboració del carbó, fent partíceps a diferents grups socials (gent gran, joves, famílies, nens, esplais, escoles, entitats) en els vessants educatiu, cultural, de lleure i social.
Cronologia de l'esdeveniment:

50 anys fent esplai

Associació Educativa Can Palet - Terrassa

Volem explicar la feina de l'esplai Can Palet, que aquest any fa 50 anys de la seva creació. Com ha evolucionat l'entitat i com és avui en dia la seva tasca després d'aquests anys.

ESPLAI LA FLORIDA. 30 anys treballant per la felicitat dels infants

Associació Club d'Esplai La Florida - L'Hospitalet del Llobregat

L'Esplai la Florida neix l'any 1984 amb la finalitat de potenciar l'educació en el lleure dels infants i joves del barri de La Florida (L'Hospitalet del Llobregat), treballant per la integració dels infants i joves amb problemàtiques socials i també potenciant la interrelació entre les diferents cultures que conviuen al barri.

La Riborquestra

Associació La Riborquestra - Barcelona

La Riborquestra és una orquestra comunitària i intergeneracional ubicada al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera del districte de Ciutat Vella de Barcelona. La finalitat de l'entitat és oferir nous recursos a l'entorn a i les persones que l'habiten mitjançant l'aprenentatge artístic. La Riborquestra vol ser una eina que fomenta el creixement personal dels infants i joves, i que contribueix a l'apoderament de la seva comunitat mitjançant l'aprenentatge dels instruments orquestrals i a la vinculació amb el seu territori.

Estiu a la Plaça

Associació La Rotllana - Badalona

L’estiu a la plaça ha estat un projecte impulsat per un grup de joves dels barris de Llefià i La Salut. Aquests barris es caracteritzen per estar molt afectats per l’actual crisi econòmica. El fracàs escolar i l’escassa qualificació sociolaboral dels seus habitants fan molt permeables les dificultats d'inclusió social a la població. La diversitat de la població existent en aquests barris, la densitat de població i l’aïllament entre les diferents comunitats també compliquen la convivència entre els veïns.

Dinàmiques participatives vers els drets humans

Associació per a Joves TEB - Barcelona

“Dinàmiques participatives vers els drets humans” és un projecte que incorpora l’ús de la música i les tecnologies de la informació i la comunicació com a canals d’expressió dels joves, de manera que s’hi treballen els drets humans d’una forma innovadora que els és molt propera. Es tracta d’un projecte d’elaboració i creació artística, amb una temàtica educativa i social. La seva importància recau, sobretot, en el gran ventall de possibilitats que ofereix la temàtica dels Drets Humans, per entendre’ls, treballar-los i concretar-los en la nostra realitat.

Pàgines