Mostrant: 4 projectes

La #CarboneraCelrà

Associació de voluntaris per a la millora i protecció de l'entorn natural - Celrà

Des de l'Associació de Voluntaris per a la Millora i Protecció de l'Entorn Natural, entitat sense ànim de lucre, legalment constituïda al registre d'entitats jurídiques, hem realitzat un esdeveniment de caire educatiu, lúdic i social anomenat 'La #CarboneraCelrà' amb l'afany de recuperar una activitat tradicional com és l'elaboració del carbó, fent partíceps a diferents grups socials (gent gran, joves, famílies, nens, esplais, escoles, entitats) en els vessants educatiu, cultural, de lleure i social.
Cronologia de l'esdeveniment:

Documental Diferents. Conèixer el passat, entendre el present, assolir el futur

Grup Caliu - Barcelona

El documental "Diferents. Conèixer el passat, entendre el present, assolir el futur" és una experiència pionera dins l’àmbit del lleure per a persones amb discapacitat intel•lectual amb necessitats de suport intermitent d’edats compreses entre els 18 i 35 anys. L’experiència consisteix en la realització d’un documental que ha permès l’empoderament del col•lectiu de persones amb discapacitat intel•lectual a partir de la denúncia del tractament d’aquest al llarg de la història.

El car lliure

Club CAR Associació Sant Tomàs - Vic

El projecte “El car lliure”, desenvolupat al llarg del curs 2007-2008, s’ha adreçat a persones amb discapacitat intel•lectual i té per objectiu que els nois i les noies puguin gaudir d’un espai de relació amb els amics, el més obert i normalitzat possible. Es vol potenciar l’adquisició d’uns hàbits i recursos necessaris per dur a terme d’una manera autònoma les activitats lúdico-esportives que els hi ofereix l’entorn comunitari. A la vegada, també es desenvolupa l’autoestima, la creativitat i l’expressivitat.

La colla d’amics d’Astrid

Fundació Síndrome de Down de Girona i comarques - Astrid 21 - Girona

La colla d’amics d’Astrid permet als joves amb síndrome de Down poder disfrutar, fer activitats, sortir, passejar i riure amb els amics, essent ells mateixos organitzadors de tot el que fan. Un dels objectius és que adquireixin una certa autonomia personal i funcional que els permeti resoldre les activitats quotidianes sense l’ajuda constant d’una persona. La colla dels amics d’Astrid és una bona iniciativa per oferir als nois amb síndrome de Down espais i moments de lleure en grup i potenciar que coneguin possibles activitats lúdiques per tal d’omplir el seu temps lliure.