Teatre social per a adolescents i joves, donem oportunitats!

Associació Educativa Ítaca - Hospitalet de Llobregat

“Teatre social per a adolescents i joves, donem oportunitats” és un projecte proposat per l’Associació Educativa Ítaca, una entitat dedicada des de fa anys al lleure educatiu i arrelada als barris de Collblanc i la Torrassa de l’Hospitalet de Llobregat. Amb aquesta iniciativa s’ofereix una alternativa d’oci actiu a través de tallers de teatre, els quals introdueixen els joves a les arts escèniques. Aquests tallers de teatre afavoreixen els valors que comporta el treball en equip i apropen la llengua a nois i noies majoritàriament al•loglots en un ambient relaxat i adequat. “Teatre social per a adolescents i joves, donem oportunitats!” ofereix noves alternatives d’oci, impulsa la riquesa cultural alhora que ofereix una oportunitat a les persones en risc d’exclusió social.