Morralla Espai Creatiu

Associació Juvenil Batibull Girona - Girona

El casal de joves Morralla Espai Creatiu que l’Associació Batibull realitza a Blanes constitueix una innovadora experiència de dinamització juvenil i animació sociocultural que respon a la diversitat d’estils de lleure del jovent blanenc, a través de l’expressió corporal, musical i escrita i de les arts plàstiques i escèniques. El centre es configura com un espai educatiu i lúdic, de creació i difusió de projectes, així com de suport als joves del municipi. L’edifici disposa de sales per poder fer música, tallers, reunions i consultes per Internet, un espai per fer gimnàstica i dansa, i també d’un escenari i un equipament de llum i so per poder realitzar concerts. Mitjançant el lleure actiu i l’autogestió de les iniciatives, Morralla Espai Creatiu forma en els valors de la solidaritat i la participació comunitària.