La Capsa dels somnis. 45 anys del Club d'Esplai Bellvitge

Club d'Esplai Bellvitge - L'Hospitalet del Llobregat
Àmbit: Esplais

El Club d'Esplai Bellvitge ha fet 45 anys. Tota una trajectòria dedicada a educar en valors a infants, joves, adults i famílies, especialment del barri de Bellvitge.
La trajectòria del Club ha fet possible un entramat de relacions humanes entre les persones del barri. Hem ajudat al coneixement mutu, a crear il·lusions col·lectives i una dinàmica educativa entre pares, monitors i infants. Moltes persones al llarg d’aquests 45 anys han donat molt de les seves vides per consolidar aquest projecte, per dur a terme la idea del Club, en definitiva per fer del Club el que és ara.
El Club ha estat part important de la vida de moltes persones com a punt de relació, de contacte, per trobar-se a gust formant part d’un grup.
Aquesta relació ha tingut, sobretot, l’objectiu de promoure nous valor, especialment valors com la solidaritat, la sensibilitat, la integració al barri, a l’Hospitalet, al país. El Club ha estat important perquè les persones que hi ha participat i hi participen han fet arrels a Bellvitge i a Catalunya.