Joves, participació i país

Fundació Esplai Girona - Girona
Àmbit: Esplais

El projecte “Joves, participació i país” proposa una iniciativa de treball en xarxa entre diferents joves i monitors de centres d’esplai, que ofereix al llarg del curs una alternativa que aprofita els recursos de l’entorn i contribueix a l’estimació del nostre país. Planteja activitats interessants per omplir de sentit el lleure educatiu en una franja d’edat (de 13 a 17 anys), on no es donen experiències ni models estables. La durada del projecte és d’uns sis mesos aproximadament, de febrer a juliol. El que es pretén és promoure una trobada mensual on hi participin els joves de diferents centres. Dins d’aquestes activitats mensuals, també es valora la possibilitat de realitzar sortides d’un dia o bé d’un cap de setmana segons la disponibilitat de joves i monitors. Com a activitat final i cloenda del projecte s’han organitzat uns campaments d’un mínim de 12 dies de durada on prenen part tots els joves que han anat participant del projecte durant l’any. “Joves, participació i país” defensa aferrissadament valors com el respecte vers els altres i vers la natura, l’autogestió, la iniciativa dels joves i l’austeritat, sense deixar d’integrar aspectes que han pres força en els últims temps com, per exemple, la diversitat.

No hi ha informació adjunta.