Fundació La Roda

L'aigua, protagonista de la Tamborinada
Vídeo commemoratiu del 35è aniversari
Vídeo promocional Fundació La Roda 2013

La Fundació La Roda ha esdevingut, per la seva dilatada trajectòria al llarg de més de trenta-cinc anys d’història, una entitat educativa de referència gràcies a la tasca desenvolupada a través del teatre, de la música i de la llengua catalana. Mitjançant l’educació en el lleure és present a tots els barris de Barcelona i pràcticament a totes les poblacions de Catalunya, i participa en diverses iniciatives europees. Ha portat a terme incansablement projectes solidaris com la Tamborinada, tallers de teatre social, la formació de professionals del sector del lleure i la lluita contra l’exclusió a través de tradicions festives integradores. La Roda ha treballat amb l’objectiu d’arribar al cor de la ciutadania per difondre la cultura i les tradicions del país.