Faig el que vull

Associació Educativa Integral del Raval i Associació Candela - Barcelona

“Faig el que vull” és un projecte d’educació en valors que promou l’educació sexual i afectiva i pretén prevenir situacions de vulnerabilitat i exclusió social, així com de violència de gènere entre adolescents i joves del barri del Raval. El projecte posa en comú la capacitat de treball de dues entitats, l’Associació Educativa Integral del Raval i l’Associació Candela, i presenta una metodologia activa i participativa entre aquests agents socials del barri. “Faig el que vull” va adreçat a menors de 10 a 15 anys, que es divideixen en tres grups d’edat: grans, pre-joves i joves, i cada un promou aspectes concrets i específics relacionats amb la seva edat i etapa madurativa. S’han realitzat un total de 10 tallers d’educació sexual i afectiva i una gimcana, on s’han treballat mites i falses creences relacionades amb la sexualitat, estereotips i rols de gènere, dinàmiques per al repartiment equitatiu de les tasques domèstiques, etc. Altres tallers organitzats com “la ludoteca de bellesa” i “dóna’t salut” pretenen fer adquirir hàbits d’higiene i consciència del propi cos. L’Associació Educativa Integral del Raval i l’Associació Candela promouen una visió de les relacions basada en l’autoestima i l’autonomia dels joves i treballen per combatre les desigualtats de gènere i els rols estereotipats.

No hi ha informació adjunta.