Esplai Borinot

Fundació Ateneu de Sant Roc - Badalona
Àmbit: Esplais
Videoclip "Quan somrius" Nadal 2011

La Fundació Ateneu de Sant Roc és una entitat amb una llarga trajectòria de compromís amb el seu barri i amb els col•lectius de risc, que ha esdevingut una eina de millora de la convivència entre els diferents col•lectius del barri, en particular després de l’allau de nouvinguts de la darrera dècada. L’Esplai Borinot és un projecte dirigit a 50 infants de 5 a 13 anys, amb la finalitat de treballar un model de societat no discriminadora, fomentada en la justícia, la solidaritat i el respecte a les persones, a la diversitat cultural i al medi ambient. Algunes de les activitats realitzades són tallers de teatre i música, sortides de cap de setmana, celebració de festes tradicionals, etc. que ajuden a la transmissió de valors i actituds, tant en els infants i els joves com en les seves famílies.