Els racons de petits i la importància del joc en l’educació dels infants.

Associació Educativa Integral del Raval Barcelona - Barcelona

“Els racons de petits i la importància del joc en l’educació dels infants” és una iniciativa duta a terme al Casal Infantil Estel d’Assís del Raval de Barcelona. Aquesta acció educativa es fonamenta en el concepte del desenvolupament integral de la persona, és a dir, educant i entenent a l’infant en tota la seva amplitud a partir del joc lliure i espontani. Els infants procedeixen majoritàriament de la immigració i el fet de jugar lliurement contribueix al desenvolupament de la personalitat i afavoreix la descoberta de l’entorn i d’un mateix, la maduració i el pensament creatiu. A la vegada permet observar les mancances dels infants i detectar-ne les necessitats físiques i afectives. El projecte educatiu de racons està centrat en tres àrees d’actuació: la descoberta d’un mateix, la descoberta de l’entorn i la intercomunicació i llenguatges. L’activitat es desenvolupa tots els dies de 19 a 20h i el número d’infants d’aquest projecte és d’un mínim de 10 infants, amb un màxim establert de 15 nens. El grup és mixt al 50% i permet treballar rols de gènere.

No hi ha informació adjunta.