Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Clubs d’Esplai-Fundació Pere Tarrés, Esplac-Esplais Catalans i la Fundació Catalana de l’Esplai - Barcelona
Àmbit: Esplais

A l’hora de dur a terme la deliberació prèvia a l’establiment del veredicte corresponent al premi a la trajectòria d’una entitat en el camp de l’educació en el lleure, el jurat del V Premis d’Educació en el Lleure de la Fundació Lluís Carulla ha acordat de concedir-lo al Moviment d’Esplai en el seu conjunt per l’exemplaritat, la capil•laritat i l’arrelament de l’obra excel•lent que des de fa molts anys duu a terme en el món de l’educació en el lleure. I ha volgut plasmar aquest reconeixement distingint la Coordinació Catalana de Colònies, Casals i Clubs d’Esplai-Fundació Pere Tarrés, Esplac-Esplais Catalans i la Fundació Catalana de l’Esplai.

No hi ha informació adjunta.