Activitats alternatives d’oci nocturn

Associació de Lleure Baobab - L'Escala

Les activitats alternatives d’oci nocturn que proposa l’Associació del Lleure Baobab s’han realitzat a l’Escala durant els estius 2003 i 2004. “Sortim de nit?” engloba diferents activitats d’oci nocturn per a gent jove com a alternativa d’esbarjo a les activitats lúdiques habituals, principalment caracteritzades pel consumisme i la invariabilitat. És una experiència reeixida que dóna l’oportunitat als joves de realitzar activitats diferents, interessants, de forma gratuïta i en horaris gens habituals. Es potencien els valors de cooperació i treball en equip, i es volen crear noves motivacions per als joves perquè després també puguin formar part de les entitats, agrupaments, associacions del poble.

No hi ha informació adjunta.