AcampaSants

Esplais i Caus de Sants-Montjuïc - Barcelona
AcampaSants 2010

L'AcampaSants és un esdeveniment celebrat el mes de març que engloba els diversos cuas i esplais que conformen la xarxa d'educació en el lleure de la zona de Sants. És un moment en què tots els infants, joves i educadors pertanyents a les diferents entitats ens reunim per conviure junts, intercanviar experiències i punts de vista, compartir idees i opinions i créixer junts com a persones que tenen un punt en comú molt important: el cau o esplai. Realitzem diverses activitats que afavoreixen el coneixement entre tots els infants i joves i educadors i, a part, també potenciem que la gent del barri ens conegui per tal de facilitar una millor coneixença de l'educació alternativa a les escoles que proposem des de les entitats del lleure. I, el més característic de l'AcampaSants és que acampem a Sants, sí, sí, al mig del Parc de l'Espanya Industrial hi dormim tots i totes per llevar-nos diumenge al matí i acabar de gaudir d'un cap de setmana plegats ple de noves amistats i noves vivències.