Mostrant: 72 projectes

Pàgines

Agrupament Escolta Trini Nova

Víctor Mirete - Barcelona

El projecte pretén oferir un espai d'educació no formal de qualitat a infants i joves al barri de La Trinitat Nova i, al mateix temps, potenciar la participació i la vida social d'aquest.

ASSOCIACIÓ JUVENIL BARNABITAS

JUAN VIZCAINO ALONSO - SANT ADRIA DE BESOS

Projecte educatiu vivencial d'entrenament en valors i accions
prosocials per a la prevenció transversal de diferents formes de
violència que poden aparèixer en les relacions interpersonals dels
infants i adolescents vinculats a l'entitat.
El projecte consisteix en la proposta d'una sèrie d'activitats
dinàmiques educatives i reflexives entorn als valors prosocials per
potenciar l'autoestima, l'empatia i el respecte cap a les relacions
interpersonals dels infants i a la cura de l'entorn.

Esplai Espurnes

LORENA BARRERA LÓPEZ - Esplugues de Llobregat

El projecte de patis vius és un projecte de metodologia APS que posa en el centre la participació d'infants i joves en la construcció dels nous patis per l'entitat. A través d'aquesta metodologia, el que busquem és que aquest nou espai sigui obert al barri i que alhora compleixi amb les necessitats que els mateixos infants busquen satisfer a l'hora de jugar i de relacionar-se a l'esplai, en un espai essencial per al joc.

4 dècades 4 pics - Celebració del 40è aniversari de l'AEiG l'Estornell de l'Espluga de Francolí

Ferran Lozano Bosch - L'Espluga de Francolí

“4 dècades 4 pics” és el projecte que des de l’Agrupament Escolta i Guia l’Estornell de l’Espluga de Francolí (Conca de Barberà) vam dur a terme per a celebrar el seu 40è aniversari, durant el curs 2015-2016.

L’activitat consistia en pujar 4 cims: un pic per cada dècada de l’Agrupament.

MUSICARRELA'T: Arrels en moviment

Gemma Canadell Bussó - Salt

Salt és un municipi que té un percentatge alt de població jove i amb una gran diversitat de països d'origen. Alhora també és un dels municipis amb una taxa d'atur de les més altes de Catalunya.
El repte de MUSICARRELA'T és el de transformar, mitjançant la creativitat dels joves, les diverses músiques d'arrel/tradicionals que conviuen a Salt ( totes aquelles que són dels llocs d'origen dels seus habitants, incloses les catalanes).

AVENTURA SENSE COBERTURA

Marta Buxó Niñá - RIPOLLET

Els joves d’avui dia han nascut a l’era de la tecnologia. La societat de la tecnologia avança a un ritme vertiginós, fent-nos oblidar, en moltes ocasions, grans detalls com les relacions personals o els valors. Aquesta societat a la que vivim, ve molt marcada per l’individualisme, on el jo està per davant del nosaltres, dificultant el desenvolupament d’actituds com són la cooperació o la responsabilitat social.

En Trànsit

Tània Miró Porqueres - L'Hospitalet de Llobregat

Aquest projecte neix amb la idea de fer arribar una visió més àmplia i realista de les migracions en l'adolescència, creant espais de diàleg i debat en temàtica d'immigració. En Trànsit s'articula mitjançant la creació d'un vídeo en el qual joves migrants presenten la seua experiència migratòria, una guia de dinamització per treballar el procés migratori a través de dinàmiques i una exposició com a material base per realitzar tallers de sensibilització i pensament crític.

Raval Audiovisual

Ignasi Sagalés - Barcelona

“Raval Audiovisual” és un projecte d’educació en el lleure dirigit a adolescents i joves i emmarcat a l'àmbit de l'educació no formal.

Els 40 anys d'Escoltes Catalans

Escoltes Catalans - Barcelona

Escoltes Catalans (EC) és una associació educativa juvenil, que celebra enguany el seu 40è aniversari i aplega entorn a 4000 infants i joves en una quarantena d’agrupaments escoltes a 13 comarques del país. Es presenta un document en el que es recullen aquests 40 anys d'acció educativa escolta a Catalunya, explicant la raó de ser de la nostra associació, la seva evolució i els seus plans de futur.

AcampaSants

Esplais i Caus de Sants-Montjuïc - Barcelona

L'AcampaSants és un esdeveniment celebrat el mes de març que engloba els diversos cuas i esplais que conformen la xarxa d'educació en el lleure de la zona de Sants. És un moment en què tots els infants, joves i educadors pertanyents a les diferents entitats ens reunim per conviure junts, intercanviar experiències i punts de vista, compartir idees i opinions i créixer junts com a persones que tenen un punt en comú molt important: el cau o esplai.

Pàgines