Mostrant: 64 projectes

Pàgines

Detrunkis cap a Nous Horitzons

AEiG Torrent de les Bruixes - Terrassa

El projecte neix de la mà d'uns nois i noies de 18 i 19 anys de l'AEiG Torrent de les Bruixes, els quals es plantegen trobar alternatives al capitalisme degut a que aquest sistema els condiciona de manera directa el seu present i futur.

Gatamoix

Fundació Maria Ferret. Escoltisme i guiatge Mallorca - Palma

Aquest projecte té com a finalitat bàsica que els participants coneguin el que era una colònia agrícola, com vivien els seus habitants, quin era el seu ritme quotidià de vida, costums, festes, tasques, etc. Per tot això, els joves hauran de viure com si estiguessin al 1876, any oficial de fundació de la colònia.

La #CarboneraCelrà

Associació de voluntaris per a la millora i protecció de l'entorn natural - Celrà

Des de l'Associació de Voluntaris per a la Millora i Protecció de l'Entorn Natural, entitat sense ànim de lucre, legalment constituïda al registre d'entitats jurídiques, hem realitzat un esdeveniment de caire educatiu, lúdic i social anomenat 'La #CarboneraCelrà' amb l'afany de recuperar una activitat tradicional com és l'elaboració del carbó, fent partíceps a diferents grups socials (gent gran, joves, famílies, nens, esplais, escoles, entitats) en els vessants educatiu, cultural, de lleure i social.
Cronologia de l'esdeveniment:

50 anys fent esplai

Associació Educativa Can Palet - Terrassa

Volem explicar la feina de l'esplai Can Palet, que aquest any fa 50 anys de la seva creació. Com ha evolucionat l'entitat i com és avui en dia la seva tasca després d'aquests anys.

Els 40 anys d'Escoltes Catalans

Escoltes Catalans - Barcelona

Escoltes Catalans (EC) és una associació educativa juvenil, que celebra enguany el seu 40è aniversari i aplega entorn a 4000 infants i joves en una quarantena d’agrupaments escoltes a 13 comarques del país. Es presenta un document en el que es recullen aquests 40 anys d'acció educativa escolta a Catalunya, explicant la raó de ser de la nostra associació, la seva evolució i els seus plans de futur.

AcampaSants

Esplais i Caus de Sants-Montjuïc - Barcelona

L'AcampaSants és un esdeveniment celebrat el mes de març que engloba els diversos cuas i esplais que conformen la xarxa d'educació en el lleure de la zona de Sants. És un moment en què tots els infants, joves i educadors pertanyents a les diferents entitats ens reunim per conviure junts, intercanviar experiències i punts de vista, compartir idees i opinions i créixer junts com a persones que tenen un punt en comú molt important: el cau o esplai.

Campaments Generals 2015

Acció Escolta de Catalunya - Barcelona

INTRODUCCIÓ

Els Campaments Generals són una gran activitat que organitza Acció Escolta de Catalunya de manera periòdica cada quatre o cinc anys. Anteriorment s'han dut a terme les edicions de 2006 i 2010. El proper mes d'abril tindrà lloc la tercera edició, que pretén ser una de les trobades juvenils i activitats associatives més grans del país durant l'any 2015.

La Riborquestra

Associació La Riborquestra - Barcelona

La Riborquestra és una orquestra comunitària i intergeneracional ubicada al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera del districte de Ciutat Vella de Barcelona. La finalitat de l'entitat és oferir nous recursos a l'entorn a i les persones que l'habiten mitjançant l'aprenentatge artístic. La Riborquestra vol ser una eina que fomenta el creixement personal dels infants i joves, i que contribueix a l'apoderament de la seva comunitat mitjançant l'aprenentatge dels instruments orquestrals i a la vinculació amb el seu territori.

La Capsa dels somnis. 45 anys del Club d'Esplai Bellvitge

Club d'Esplai Bellvitge - L'Hospitalet del Llobregat
Àmbit: Esplais

El Club d'Esplai Bellvitge ha fet 45 anys. Tota una trajectòria dedicada a educar en valors a infants, joves, adults i famílies, especialment del barri de Bellvitge.
La trajectòria del Club ha fet possible un entramat de relacions humanes entre les persones del barri. Hem ajudat al coneixement mutu, a crear il·lusions col·lectives i una dinàmica educativa entre pares, monitors i infants. Moltes persones al llarg d’aquests 45 anys han donat molt de les seves vides per consolidar aquest projecte, per dur a terme la idea del Club, en definitiva per fer del Club el que és ara.

Estiu a la Plaça

Associació La Rotllana - Badalona

L’estiu a la plaça ha estat un projecte impulsat per un grup de joves dels barris de Llefià i La Salut. Aquests barris es caracteritzen per estar molt afectats per l’actual crisi econòmica. El fracàs escolar i l’escassa qualificació sociolaboral dels seus habitants fan molt permeables les dificultats d'inclusió social a la població. La diversitat de la població existent en aquests barris, la densitat de població i l’aïllament entre les diferents comunitats també compliquen la convivència entre els veïns.

Pàgines