Premis d'Actuació Cívica

Joan Casals i Clotet

Joan Casals i Clotet - Terrassa

Músic i organista, es formà musicalment a l'Escolania de Montserrat i posteriorment als conservatoris municipals de Terrassa i de Barcelona. Estudià piano, orgue i direcció amb els professors Josep Caminals, Montserrat Torrent i Enric Ribó, respectivament. Ha fet recitals d’orgue als Estats espanyol i francès i també a la Confederació Helvètica, i habitualment pren part en el cicle Els Orgues de Catalunya. Com a organista acompanyant de l’Escolania de Montserrat ha fet gires de concerts per Europa, Àsia i Amèrica. Durant quaranta anys ha estat director del Cor Montserrat de Terrassa. Fundador de l’ Escola de Pedagogia Musical-Mètode Ireneu Segarra i de l’Associació Catalana de l’Orgue, és organista titular de la Catedral de Terrassa i professor emèrit de la Universitat Autònoma de Barcelona.

No hi ha informació adjunta.