Premis d'Actuació Cívica

Ester Bonal i Sarró

Ester Bonal i Sarró - Barcelona

Membre del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya, ha dirigit les corals infantils l’Esquitx i L’ARC i ha exercit com a professora de música en instituts, on ha dut a terme una sèrie de projectes multidisciplinaris amb la música com a eix vertebrador. És directora dels cors infantil i de noies de l’Escola de Música Municipal Can Ponsic de Barcelona i membre del Patronat de la Fundació l’ARC Música, entitat que gestiona l’esmentat equipament municipal i Xamfrà, Centre de Música i Escena per promoure la participació cultural i la inclusió social, que va impulsar i del qual és la directora. Dirigeix l’espai virtual El Teler de Música, una iniciativa d’emprenedoria social de la Fundació l’ARC Música per contribuir a la formació continuada i reflexió compartida de mestres de música i ajudar a la sostenibilitat de Xamfrà.

No hi ha informació adjunta.