Mostrant: 393 projectes

Pàgines

"Aprenent cantant... Però, des de quan?" El Secretariat de Corals Infantils de Catalunya i la Coral Infantil Cors Alegres de Valls

Modalitat: Alumnes
Mireia Casañas Dalmau, alumna de 2n de batxillerat de l'Institut Narcís Oller - Valls
El treball està centrat en l’estudi del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) i en la Coral Infantil Cors Alegres de Valls. El treball investiga el sorgiment de les entitats, les seves funcions, l'organització i en el cas del SCIC, també s'estudia la recuperació del català com a llengua de cultura mitjançant cançoners populars.

"De Xesco Boix a Gangnam style". L'animació infantil al segle XXI

Modalitat: Alumnes
Berta Ayats Güell - Banyoles
El punt de partida d’aquest treball de recerca ha estat la creació d’un grup d’animació infantil i la posada en escena amb un espectacle. Pel que fa a la part més teòrica del treball s’ha procedit a recollir i analitzar la informació dels grups infantils de Catalunya, sobretot de les comarques gironines.

3 generacions de pastissers Miró

Modalitat: Alumnes
Emma Miró Morales, alumna de 2n de batxillerat de La Salle Manresa - Manresa
El treball se centra en l'evolució de la pastisseria a través de l'estudi de tres generacions de pastissers Miró i sobre la tradició pastissera del poble de Castellterçol. A mesura que han anat passat els anys, des de la guerra fins a la crisi econòmica actual, s'han produït canvis tant en les tècniques d'elaboració i en l'establiment com en l'exportació i especialització dels productes. El treball consta d'entrevistes, citacions i documentació molt útil per entendre com ha sigut el món pastisser al llarg de tres generacions.

A l'entorn de la font

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 3r i 4rt de primària de l'escola Vedruna - Girona
Àmbit: Altres
Alumnes de 3r i 4rt de primària

A LA PELL D'UN REFUGIAT

Modalitat: Alumnes
JOSÉ JUAN GUIJARRO, MARIA GRÀCIA CLOQUELL - Palma de Mallorca
“Has de posar-te a la pell de l’altre i viure-hi per entendre'l” Atticus Finch Des de l'IES SON PACS de Palma, en la nostra línia habitual de conjugar projectes que fusionin la reflexió en valors i el desenvolupament de les TIC a través del llenguatge audiovisual, presentam el resultat de les diferents propostes educatives que han realitzat els nostres alumnes amb el contingut genèric de les crisis migratòries mundials i en concret de la crisi dels refugiats Sirians al mediterrani. La pretensió ha estat la realització d'un exercici d'EMPATIA, la recerca de la reflexió i

A la recerca d'aliments amb antioxidants

Modalitat: Alumnes
Lluís Guasch, alumne de 2n de Batxillerat de l'institut Guindàvols - Lleida
Àmbit: Altres
Fundació Carulla

Abans, ara i demà, Rocafonda posa't guapa

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 2n de primària de l'Escola Rocafonda - Mataró
El treball s'emmarca dins d'un tema transversal que es treballa al llarg de tot el curs amb tots els alumnes de l'escola.

ABECEDARI GASTRONÒMIC

Modalitat: Alumnes
BELÉN PAVÍA MUT, TERESA LLORENS ALMIÑANA - DÉNIA
“Rap gastronòmic sobre base de menjars típics, amb guarnició d’il·lustracions pròpies. Tot envoltat en aroma #TastingSchools”. Podria ser el nom d’un plat 3 estrelles de la nostra benvolguda ciutat gastronòmica, Dénia. Però és el fruit del nostre projecte. La barreja d’ingredients de qualitat sempre dóna bon resultat. Gastronomia, llengua, tradicions, art, innovació i entusiasme són alguns dels que el composen. El procés d’elaboració ha estat a foc lent, en contínua ebullició.

Acompanyats per la barítona, aprenem

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 4t de primària de l’escola l'Horitzó - Barcelona
"Acompanyats per la barítona, aprenem" és un projecte interdisciplinari que apropa als alumnes a conèixer els diferents instruments de cobla i els seus orígens. A partir d'aquest eix, els alumnes han treballat i investigat les característiques de la barítona, a partir d'una audició han escoltat el seu so, després han relacionat aquesta temàtica amb altres disciplines com la llengua, la geometria, el medi, entre altres.

Afganistan, un crit de justícia silenciat

Modalitat: Alumnes
Joana Coll Borraz, Veva Torras Clos - Moià
Àmbit: Altres
Aquest treball es basa en una àmplia investigació sobre les dones de l'Afganistan focalitzant-se sobretot en l'àmbit social. La recerca s'ha dut a terme a partir de testimonis que han viscut i viuen situacions del masclisme afganès i de la guerra civil; Nadia Gulham, una supervivent de la guerra civil afganesa i Azita Rafaat, una de les primeres dones en esdevenir diputada al parlament. Mònica Bernabé també ha estat una testimoni molt important ja que fou periodista resident a l'Afganistan durant més de 8 anys.

Pàgines