Mostrant: 5 projectes

Instròniks Band

Modalitat: Mestres
Nivell: Música
La proposta que va començar a mig curs de l'any pasat i que està tenint continuitat aquest curs, és que un dels Conjunts Instrumentals de l'escola, és el d'Instròniks Band. Aquest conjunt ens trobem 45 minuts cada setmana. Les sessions poden tenir diversos formats: Format 1: utilitzem instruments electrònics ja fabricats i mirem d'adaptar un repertori per ser tocats. Format 2: presentem diferentes opcions de programes o dispositius i aprenem com poden funcionar per tal de fer-los sonar. Format 3: dissenyem i construim el nostre pròpi instrument electrònic. Durant la p

Les cantates com a eina d'innovació pedagògica

Alumnes del Col·legi Sant Josep - Navàs
Nivell: Música
Entenem la música com a mitjà excel·lent per aplicar una metodologia oberta a treballar de forma interdisciplinària. És per aquest motiu que hem triat les cantates com a eina d’innovació pedagògica i consolidar, així, l’educació de manera competencial. Més enllà de treballar continguts musicals, hem estudiat la importància de la nostra expressió corporal i emocional i hem fomentat la creativitat, la imaginació i el treball en equip.

Busquets, la melodia de la pedra

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 3r i 4t de nivell avançat de l’escola Municipal de Música Robert Gerhard - Valls
Nivell: Música
BUSQUETS, LA MELODIA DE LA PEDRA El treball parteix del projecte educatiu de l'EMM Robert Gerhard de Vallsque proposa als alumnes de secundària iniciar-se al món de la creació musical.

Omplim l'escola de música de poesia!

Alumnes d'iniciació i avançat - Valls
Nivell: Música
Omplim l'escola de música de poesia ha estat un projecte realitzat pels alumnes d'iniciació i avançat de l'Escola municipal de música Robert Gerhard, de Valls. S'ha dut a terme una composició a partir dels reculls de poesia Escaleta al vent i Serpentines de versos, de l'escriptora Joana Raspall i posteriorment, un concert per a primària i un concert públic destinat als més petits de l'Escola.

V Puig-reig canta! Cantata la llegenda dels quatre elements

Tots els alumnes de primària - Puig-reig
Nivell: Música
"V Puig-reig Canta" és un acte cultural i un projecte interdisciplinari de l'Escola Municipal de Música de Puig-reig, juntament amb la col·laboració de set escoles de Primària del Baix Berguedà.