Mostrant: 5 projectes

Descobrim Salgado

Modalitat: Alumnes
Thaïs Aparicio Cuesta, Elisabeth Berrio Ortega, Antonio Chacón Jiménez, Joan Clemente Valverde, Alexia Encarnación Borrero, Mª del Prado Gascón Díaz, Mari Jiménez Serrano, Alberto Jurado Cruz, María Labrador Pineda, Lorena López Carrau,Isabel López Román, Manuel López Sepúlveda, Mercedes Martín Moreno, Javi Martínez Muñoz, Andrés Miret Beltrán, Yeison Muñoz Gallego, Ellen Okra, Evelyn Peña Reche, Toñi Ramos Raya, Anas Azzouz, Mohamed El Basraoui, Álex Martín Moreno, Juanma Miranda Borrego, Andrés Montoya Lenis, Amparo Pàmies Bazaga, Lorena Tomás Bastidas, Sonia Ubal Pérez - Tarragona
L’exposició del fotògraf Sebastião Salgado al CaixaFòrum Tarragona ens ha servit d’excusa per plantejar als alumnes un projecte sobre la vida i l’obra d’aquest artista. El treball s’ha realitzat a l’Aula Autoformació del centre durant el primer trimestre. En aquesta aula es treballa de manera competencial i s’afavoreix i es valora l’autonomia i el treball col·laboratiu dels alumnes del GESO, la constància en el treball, el respecte al calendari dels lliuraments; així com l’ús de diferents tecnologies per treballar i a comunicar-nos d’una manera diferent. Què hem fet?

Projecte polític i educatiu CAM

Modalitat: Alumnes
Miquel Alzina, Cristian González, José López, Mia Louise i Manel Marín de la CEPA Joan Mir i Mir - Maó
Durant el curs hem creat un partit polític per a la nostra ciutat. Després d’hores de treball i estudi sobre política municipal, hem pogut entendre el complex funcionament d’aquest món i establir les bases i propostes del nostre partit. Hem fet campanya electoral i hem presentat el projecte davant de tota la comunitat educativa i dels mitjans de comunicació.

Projecte polític i educatiu Acordem

Modalitat: Alumnes
Javier Barcelona, Pablo Canet, David Marí, Soraya Saboriego, Jessica Bonanata i Enrique Sánchez de la CEPA Joan Mir i Mir - Maó
El projecte, en forma de partit polític, és el resultat d’hores de treball i estudi sobre la política municipal de Maó. Amb la voluntat de crear un partit polític des de zero, hem pogut constatar com n’és de complex aquest món. Hem treballat en un programa electoral, en la seva publicitat i l’hem presentat davant d’un públic i dels mitjans de comunicació.

Mestres de la impremta. El moviment Freinet valencià (1931-1939)

Modalitat: Mestres
Àmbit: Altres
Mestres de la Impremta tracta de recobrar la memòria i la història dels mestres freinetistes valencians dels anys 30, que es comprometeren per canviar l'escola, per formar ciutadans solidaris, per donar-los lliure expressió mitjançant la impremta i les revistes escolars teixint una xarxa de comunicació. El treball comença amb un recorregut per la trajectòria de Freinet, de la CEL i de l'Escola Moderna. S'emmarca el context de l'Escola Republicana. S'estudia l'origen i evolució històrica del moviment Freinet valencià.