Mostrant: 94 projectes

Pàgines

UNA VIDA D'ESPERANÇA

Modalitat: Alumnes
GEMMA DOMINGO RICART, MAGDA AMILL IBORRA, MARGARITA GALOFRÉ FORTUNY, (...) - VILA-RODONA
El passat curs 2016-17 els alumnes de CM i CS van anar d'estada a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó. Allí van conèixer la realitat de l'exili dels refugiats catalans durant la guerra civil espanyola, fent un recorregut per Prada de Conflent, lloc que va acollir a Pau Casals i Pompeu Fabra, i van poder conversar amb un nét d'un refugiat català, el Sr. Ramon Gual i Casals.

FEM VOLAR COLOMS

Pere Viñas Vilarrasa, Joana Murgou de Sande - Ripoll
“Fem volar coloms” és un espectacle de matemàgia pensat per fer-se en directe i davant d’un públic tan variat com la nostra imaginació vulgui. Els matemàgics són els alumnes de 5è de l’escola Vedruna de Ripoll i el públic pares i mares, avis o companys d’escola entusiasmats amb la màgia de les matemàtiques. L’objectiu dels mestres , molt clar, aconseguir que els alumnes gaudeixin amb les matemàtiques...tota la resta ha vingut rodat.

Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

SOM

Teresa Llorens, Marina Sanmartín, Belén Pavía - Dénia
"SOM" és un petit homenatge a algunes de les dones que formen part de la nostra vida. "SOM" som 28 alumnes del CEIP Pou de la Muntanya de Dénia que, durant dos cursos, hem treballat de manera dinàmica i globalitzada diferents competències i destreses bàsiques, dins i fora de l'aula. "SOM" són 28 dones lluitadores, perseverants, valentes.

TEMPUS. Un viatge per la història.

Modalitat: Alumnes
Aina Bobet Aresté, Gerard Sentís Farré, Pol Nadal Lavèrnia, (...) - Alfés.
TEMPUS és un treball d'història. TEMPUS és un treball audiovisual. Una pel.licula de cinema on els alumnes són els protagonistes. TEMPUS és un Joc didàctic on els jugadors viatges pel temps resolent preguntes del segle de les caselles on es troben.

Matilda, el musical de l'Escola de Fonollosa

Modalitat: Alumnes
Basat en la novel·la de Roald Dahl, Alumnes de Cicle Superior de l'Escola Agrupació Sant Jordi, Traducció i adaptació teatral de Laia de Mendoza i Jordi Lorente, (...) - Fonollosa
Un curs més l'escola de Fonollosa torna a portar a escena un nou musical. Amb èxits com els dels darrers anys, "7 noies per a 7 germans", "Hairspray" o "La botiga dels horrors". L'escola de Fonollosa continua apostant per fer que els seus alumnes de Cicle Superior (nens i nenes de 10 i 11anys) duguin a terme un espectacle musical com a projecte transversal de curs. L'escola de Fonollosa té ja en el seu Projecte Educatiu una especial atenció per a l'educació artística i molt especialment per a l'Educació Musical.

CREACIÓ D'UNA ÒPERA INFANTIL

Companyia d'òpera "LES 16 ESTRELLES" (Alumnes de 6é) - Benlloch
L'Òpera, un Vehicle d'Aprenentatge (LÓVA) és un projecte educatiu en el qual una classe (25-30 alumnes) es converteix en una companyia d'òpera i durant un curs escolar complet crea, des de zero, una òpera o breu peça de teatre musical. Els xiquets/tes de la companyia escriuen el llibret, dissenyen l'escenografia, composen la música, confeccionen el vestuari, realitzen la campanya de premsa, fabriquen la utilleria, etc. L'objectiu de LOVA és el desenvolupament cognitiu, social i emocional dels xiquets/tes.

Passejada històrica per la nostra escola modernista

alumnes de sisè de primària - Reus
FA CENT ANYS, NEIX EL PRIMER GRUP ESCOLAR I LA PRIMERA ESCOLA PÚBLICA A REUS -1917- PASSEJADA HISTÒRICA PER LA NOSTRA ESCOLA MODERNISTA Motivació: a partir de la celebració del Centenari de l’escola, ens proposem fer un treball de recerca i investigació al voltant de l’any 1917 centrat a Reus i conèixer bé la nostra escola des del punt de vista arquitectònic, edifici modernista, i higienista ja que aplica mesures que afavoriran el benestar dels alumnes, grans finestrals, espais grans, rampes enlloc d’escales, pati a l’exterior, amb arbres... La tasca final és fer de guies turístic

L'ARBRAT DE MIERES

Balam Serrano, Pau Esquís, Lia Aragay, (...) - Mieres
El treball que han realitzat els alumnes de CM i CS ha estat el d'identificar, estudiar, i codificar els arbres del nostre poble, Mieres. Durant el temps que ha durat el projecte s'han visitat els arbres, s'han fet mediacions, s'han recollit mostres de fulles i fruits, també s'han fet fotografies. Per identificar-los, hem treballat amb llibres guia i també amb aplicacions informàtiques gratuïtes. Un cop identificats, cada grup a omplert una taula que s’ha enllaçat a un codi QR.

Pàgines