Mostrant: 94 projectes

Pàgines

Passejada històrica per la nostra escola modernista

alumnes de sisè de primària - Reus
FA CENT ANYS, NEIX EL PRIMER GRUP ESCOLAR I LA PRIMERA ESCOLA PÚBLICA A REUS -1917- PASSEJADA HISTÒRICA PER LA NOSTRA ESCOLA MODERNISTA Motivació: a partir de la celebració del Centenari de l’escola, ens proposem fer un treball de recerca i investigació al voltant de l’any 1917 centrat a Reus i conèixer bé la nostra escola des del punt de vista arquitectònic, edifici modernista, i higienista ja que aplica mesures que afavoriran el benestar dels alumnes, grans finestrals, espais grans, rampes enlloc d’escales, pati a l’exterior, amb arbres... La tasca final és fer de guies turístic

L'ARBRAT DE MIERES

Balam Serrano, Pau Esquís, Lia Aragay, (...) - Mieres
El treball que han realitzat els alumnes de CM i CS ha estat el d'identificar, estudiar, i codificar els arbres del nostre poble, Mieres. Durant el temps que ha durat el projecte s'han visitat els arbres, s'han fet mediacions, s'han recollit mostres de fulles i fruits, també s'han fet fotografies. Per identificar-los, hem treballat amb llibres guia i també amb aplicacions informàtiques gratuïtes. Un cop identificats, cada grup a omplert una taula que s’ha enllaçat a un codi QR.

LÍNIA DEL TEMPS CATALANA

IRENE BARNAUS, MARIA CASANOVAS - RELLINARS
L’escola de Rellinars és una escola rural del Vallès occidental on els alumnes estan agrupats per cicles, i on s’intenta fomentar un aprenentatge competencial a partir de la metodologia del treball per projectes.

El nostre barri... Posa'l guapo!

Alba Maldonado- Clara Serra - Joan Blázquez- M. Jesús Segura - Manresa
L’activitat va néixer d’una iniciativa dels propis nens. A 3r es treballa la ciutat com a projecte interdisciplinari. Una de les activitats previstes dins la unitat és una visita a l’Ajuntament per conèixer, de primera mà, quins són els nostres representants i la feina que fan.

Un gimnàs natural per a l'escola.

Modalitat: Alumnes
Classes de 6è A i 6è B, Tutores i mestra: María Elisa Cano Corral, Emma García García, Jerònia Capó San Miguel. - Badia Gran, Llucmajor.
Al CEIP Badies tenim el privilegi d’estar situats al bell mig de la Marina de Llucmajor, un paisatge compost de garriga i ple de biodiversitat digna de cura i conservació. Aquesta circumstància fa que la zona que envolta el nostre centre encara gaudeixi de certs espais públics no urbanitzats bastant extensos: just davant l’escola ens trobam amb un d’aquests espais que actualment es fa servir per a deixar-hi escombraries i on alguns propietaris de cans aprofiten per a què puguin fer les seves necessitats.

Can Malhivern. Un retrat de la Dolors

Alumnes de quart - Bordils, Girona
Els últims cursos, els alumnes de l’escola han estat explorant el seu poble, investigant els espais i oficis que els semblaven més interessants, recuperant la memòria dels avis, fotografiant i filmant les persones, tradicions i records. Aquests anys de treball que formen part del projecte “Descobrim Bordils” serviran per fer les investigacions i elaborar els materials que es projectaran i exposaran en una mostra, en diferents espais del poble al final del projecte.

UNA VIDA D'ESPERANÇA

Modalitat: Alumnes
GEMMA DOMINGO RICART, MAGDA AMILL IBORRA, MARGARITA GALOFRÉ FORTUNY, (...) - VILA-RODONA
El passat curs 2016-17 els alumnes de CM i CS van anar d'estada a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó. Allí van conèixer la realitat de l'exili dels refugiats catalans durant la guerra civil espanyola, fent un recorregut per Prada de Conflent, lloc que va acollir a Pau Casals i Pompeu Fabra, i van poder conversar amb un nét d'un refugiat català, el Sr. Ramon Gual i Casals.

FEM VOLAR COLOMS

Pere Viñas Vilarrasa, Joana Murgou de Sande - Ripoll
“Fem volar coloms” és un espectacle de matemàgia pensat per fer-se en directe i davant d’un públic tan variat com la nostra imaginació vulgui. Els matemàgics són els alumnes de 5è de l’escola Vedruna de Ripoll i el públic pares i mares, avis o companys d’escola entusiasmats amb la màgia de les matemàtiques. L’objectiu dels mestres , molt clar, aconseguir que els alumnes gaudeixin amb les matemàtiques...tota la resta ha vingut rodat.

Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

Pàgines