Mostrant: 94 projectes

Pàgines

El nostre barri... Posa'l guapo!

Alba Maldonado- Clara Serra - Joan Blázquez- M. Jesús Segura - Manresa
L’activitat va néixer d’una iniciativa dels propis nens. A 3r es treballa la ciutat com a projecte interdisciplinari. Una de les activitats previstes dins la unitat és una visita a l’Ajuntament per conèixer, de primera mà, quins són els nostres representants i la feina que fan.

Un gimnàs natural per a l'escola.

Modalitat: Alumnes
Classes de 6è A i 6è B, Tutores i mestra: María Elisa Cano Corral, Emma García García, Jerònia Capó San Miguel. - Badia Gran, Llucmajor.
Al CEIP Badies tenim el privilegi d’estar situats al bell mig de la Marina de Llucmajor, un paisatge compost de garriga i ple de biodiversitat digna de cura i conservació. Aquesta circumstància fa que la zona que envolta el nostre centre encara gaudeixi de certs espais públics no urbanitzats bastant extensos: just davant l’escola ens trobam amb un d’aquests espais que actualment es fa servir per a deixar-hi escombraries i on alguns propietaris de cans aprofiten per a què puguin fer les seves necessitats.

Can Malhivern. Un retrat de la Dolors

Alumnes de quart - Bordils, Girona
Els últims cursos, els alumnes de l’escola han estat explorant el seu poble, investigant els espais i oficis que els semblaven més interessants, recuperant la memòria dels avis, fotografiant i filmant les persones, tradicions i records. Aquests anys de treball que formen part del projecte “Descobrim Bordils” serviran per fer les investigacions i elaborar els materials que es projectaran i exposaran en una mostra, en diferents espais del poble al final del projecte.

UNA VIDA D'ESPERANÇA

Modalitat: Alumnes
GEMMA DOMINGO RICART, MAGDA AMILL IBORRA, MARGARITA GALOFRÉ FORTUNY, (...) - VILA-RODONA
El passat curs 2016-17 els alumnes de CM i CS van anar d'estada a l'Entorn d'aprenentatge del Canigó. Allí van conèixer la realitat de l'exili dels refugiats catalans durant la guerra civil espanyola, fent un recorregut per Prada de Conflent, lloc que va acollir a Pau Casals i Pompeu Fabra, i van poder conversar amb un nét d'un refugiat català, el Sr. Ramon Gual i Casals.

FEM VOLAR COLOMS

Pere Viñas Vilarrasa, Joana Murgou de Sande - Ripoll
“Fem volar coloms” és un espectacle de matemàgia pensat per fer-se en directe i davant d’un públic tan variat com la nostra imaginació vulgui. Els matemàgics són els alumnes de 5è de l’escola Vedruna de Ripoll i el públic pares i mares, avis o companys d’escola entusiasmats amb la màgia de les matemàtiques. L’objectiu dels mestres , molt clar, aconseguir que els alumnes gaudeixin amb les matemàtiques...tota la resta ha vingut rodat.

Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

SOM

Teresa Llorens, Marina Sanmartín, Belén Pavía - Dénia
"SOM" és un petit homenatge a algunes de les dones que formen part de la nostra vida. "SOM" som 28 alumnes del CEIP Pou de la Muntanya de Dénia que, durant dos cursos, hem treballat de manera dinàmica i globalitzada diferents competències i destreses bàsiques, dins i fora de l'aula. "SOM" són 28 dones lluitadores, perseverants, valentes.

TEMPUS. Un viatge per la història.

Modalitat: Alumnes
Aina Bobet Aresté, Gerard Sentís Farré, Pol Nadal Lavèrnia, (...) - Alfés.
TEMPUS és un treball d'història. TEMPUS és un treball audiovisual. Una pel.licula de cinema on els alumnes són els protagonistes. TEMPUS és un Joc didàctic on els jugadors viatges pel temps resolent preguntes del segle de les caselles on es troben.

Matilda, el musical de l'Escola de Fonollosa

Modalitat: Alumnes
Basat en la novel·la de Roald Dahl, Alumnes de Cicle Superior de l'Escola Agrupació Sant Jordi, Traducció i adaptació teatral de Laia de Mendoza i Jordi Lorente, (...) - Fonollosa
Un curs més l'escola de Fonollosa torna a portar a escena un nou musical. Amb èxits com els dels darrers anys, "7 noies per a 7 germans", "Hairspray" o "La botiga dels horrors". L'escola de Fonollosa continua apostant per fer que els seus alumnes de Cicle Superior (nens i nenes de 10 i 11anys) duguin a terme un espectacle musical com a projecte transversal de curs. L'escola de Fonollosa té ja en el seu Projecte Educatiu una especial atenció per a l'educació artística i molt especialment per a l'Educació Musical.

Pàgines