Mostrant: 92 projectes

A l'entorn de la font

Alumnes de 3r i 4rt de primària de l'escola Vedruna - Girona
Alumnes de 3r i 4rt de primària

A la recerca d'aliments amb antioxidants

Lluís Guasch, alumne de 2n de Batxillerat de l'institut Guindàvols - Lleida
Fundació Carulla

Afganistan, un crit de justícia silenciat

Joana Coll Borraz, Veva Torras Clos - Moià
Àmbit: Altres
Aquest treball es basa en una àmplia investigació sobre les dones de l'Afganistan focalitzant-se sobretot en l'àmbit social. La recerca s'ha dut a terme a partir de testimonis que han viscut i viuen situacions del masclisme afganès i de la guerra civil; Nadia Gulham, una supervivent de la guerra civil afganesa i Azita Rafaat, una de les primeres dones en esdevenir diputada al parlament. Mònica Bernabé també ha estat una testimoni molt important ja que fou periodista resident a l'Afganistan durant més de 8 anys.

Alifara

Alumnes de tota l'escola - Barcelona
...

Al·lèrgies en un món modern

Modalitat: Alumnes
Javier Moreno Sepena, Ali Hamza i Enric Carbasa Sánchez, alumnes de 2n de batxillerat de l'Institut Juan Manuel Zafra - Barcelona
Els casos d’al·lèrgia en les societats occidentals ha anat augmentant considerablement durant els últims anys. Aquest és un estudi de camp on ens proposem entendre què són les al·lèrgies, quines són les causes que les provoquen i com i de quina manera ens afecten en el nostre sistema immunològic. A més a més, plantegem unes possibles pautes alimentàries ja que una alimentació adequada ajuda a reduir els efectes de les al·lèrgies al mínim. El treball conté una entrevista a Lorena Soto, al·lergòloga i un exhaustiu estudi sobre els tipus de pol·len en la ciutat de Barcelona.

Besalú Medieval i l'Hostal de Mallorquines

Marc Font i Pau Bagó, alumnes de 3r d'ESO - Girona
Besalú Medieval i l'Hostal de Mallorquines

Cada tradició...un poema o una cançó

Alumnes de 6è de primària de l'escola Pinyana - Alfarràs
Cada tradició...poema o cançó

De casa a l'escola amb l'arquitecte Vives Castellet

Alumnes de P3 fins a 6è de primària - Picamoixons
...

DEL FIL AL VESTIT

NENS I NENES DE L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL - Manresa
Participació en el projecte Art AMiC ( una proposta educativa i formativa adreçada especialment a mestres i escoles de la Catalunya Central, en la qual es pretén apropar l’art contemporani a l’àmbit educatiu). el tema: Vetes i fils Títol del nostre projecte de la nostra escola: "Del fil al vestit" Objectius: - Apropar als infants a la cinteria i el tèxtil, ja que han format part de la història de Manresa. - Confeccionar el nostre vestit de Carnestoltes (disseny, tintura i confecció) Descripció: -Activitats inicials per descobrir les vetes i fils.

Descoberta del Delta de l'Ebre

Alumnes de 5è de primària de l'escola Abel Ferrater - Selva del Camp