Mostrant: 128 projectes

Pàgines

"Aprenent cantant... Però, des de quan?" El Secretariat de Corals Infantils de Catalunya i la Coral Infantil Cors Alegres de Valls

Modalitat: Alumnes
Mireia Casañas Dalmau, alumna de 2n de batxillerat de l'Institut Narcís Oller - Valls
El treball està centrat en l’estudi del Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) i en la Coral Infantil Cors Alegres de Valls. El treball investiga el sorgiment de les entitats, les seves funcions, l'organització i en el cas del SCIC, també s'estudia la recuperació del català com a llengua de cultura mitjançant cançoners populars.

"De Xesco Boix a Gangnam style". L'animació infantil al segle XXI

Modalitat: Alumnes
Berta Ayats Güell - Banyoles
El punt de partida d’aquest treball de recerca ha estat la creació d’un grup d’animació infantil i la posada en escena amb un espectacle. Pel que fa a la part més teòrica del treball s’ha procedit a recollir i analitzar la informació dels grups infantils de Catalunya, sobretot de les comarques gironines.

A LA PELL D'UN REFUGIAT

Modalitat: Alumnes
JOSÉ JUAN GUIJARRO, MARIA GRÀCIA CLOQUELL - Palma de Mallorca
“Has de posar-te a la pell de l’altre i viure-hi per entendre'l” Atticus Finch Des de l'IES SON PACS de Palma, en la nostra línia habitual de conjugar projectes que fusionin la reflexió en valors i el desenvolupament de les TIC a través del llenguatge audiovisual, presentam el resultat de les diferents propostes educatives que han realitzat els nostres alumnes amb el contingut genèric de les crisis migratòries mundials i en concret de la crisi dels refugiats Sirians al mediterrani. La pretensió ha estat la realització d'un exercici d'EMPATIA, la recerca de la reflexió i

Abans, ara i demà, Rocafonda posa't guapa

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 2n de primària de l'Escola Rocafonda - Mataró
El treball s'emmarca dins d'un tema transversal que es treballa al llarg de tot el curs amb tots els alumnes de l'escola.

ABECEDARI GASTRONÒMIC

Modalitat: Alumnes
BELÉN PAVÍA MUT, TERESA LLORENS ALMIÑANA - DÉNIA
“Rap gastronòmic sobre base de menjars típics, amb guarnició d’il·lustracions pròpies. Tot envoltat en aroma #TastingSchools”. Podria ser el nom d’un plat 3 estrelles de la nostra benvolguda ciutat gastronòmica, Dénia. Però és el fruit del nostre projecte. La barreja d’ingredients de qualitat sempre dóna bon resultat. Gastronomia, llengua, tradicions, art, innovació i entusiasme són alguns dels que el composen. El procés d’elaboració ha estat a foc lent, en contínua ebullició.

Al pati de l'escola hi havia una palmera

Modalitat: Alumnes
Alumnes d'Educació Infantil i Cicle Inicial de l'Escola Pau Delclòs - Tarragona
En el treball dels alumnes “Al pati de l’escola hi havia una palmera” s’utilitza el fet que la plaga de l’escarabat morrut ha afectat una palmera del pati per fer tot un treball d’ús de la llengua en la seva vessant d’expressió oral i escrita. El projecte s’ha dut a terme amb una pedagogia activa on tots els alumnes participen, opinen lliurement i experimenten. L’observació d’un element natural del propi entorn ha propiciat una extraordinària motivació en els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Altar de la Comunicació 2017: Homenatge a Carles Capdevila

Modalitat: Alumnes
Escola Octavio Paz - Barcelona
L'Altar de Muertos 2017 va ser dedicat al periodista Carles Capdevila en reconeixement pel seu esforç constant en la defensa de l’educació des dels mitjans de comunicació. L’Altar és un acte que s'emmarca dins del Projecte d'Intercanvi Social i Cultural que l'escola Octavio Paz té des del curs 1994 amb tres escoles mexicanes de Xalapa (Veracruz).

Anàlisi de la creació d'una obra literària

Modalitat: Alumnes
Aida Roca Redondo, alumna de 2n de batxillerat de l'Institut Els Pallaresos - Els Pallaresos
El treball ens proposa, a partir de les experiències de la pròpia autora, fer una anàlisi del procés de creació d’una obra literària. Amb l’ajuda i les experiències de quatre autors més, s’ha pogut donar resposta al procés d’elaboració d’un producte literari així i entendre com funciona el món editorial a dia d’avui.

Animals formidables: el lleó

Modalitat: Alumnes
Alumnes de P4 - Palau-solità i Plegamans
Animals formidables: el lleó és un projecte de treball que té com a eix vertebrador alguns dels animals que es poden trobar al zoològic. Després de la visita a aquest espai la classe de P4 va possar-se d'acord per investigar, descobrir, imaginar, observar...tota la informació que anaven trobant sobre el lleó.

Aniversari de l'estrella de mar

Modalitat: Alumnes
Alumnes de P3 - Esparreguera
L'aniversari de l'estrella de mar és un projecte realitzat pels alumnes de P3 que treballa la creativitat a través dels mitjons de colors i retalls de colors i, a la vegada, fomenta l'expressió lingüística amb el conte col·lectiu "L'aniversari de l'estrella de mar".

Pàgines