Mostrant: 128 projectes

Pàgines

El nostre barri... Posa'l guapo!

Alba Maldonado- Clara Serra - Joan Blázquez- M. Jesús Segura - Manresa
L’activitat va néixer d’una iniciativa dels propis nens. A 3r es treballa la ciutat com a projecte interdisciplinari. Una de les activitats previstes dins la unitat és una visita a l’Ajuntament per conèixer, de primera mà, quins són els nostres representants i la feina que fan.

Un gimnàs natural per a l'escola.

Modalitat: Alumnes
Classes de 6è A i 6è B, Tutores i mestra: María Elisa Cano Corral, Emma García García, Jerònia Capó San Miguel. - Badia Gran, Llucmajor.
Al CEIP Badies tenim el privilegi d’estar situats al bell mig de la Marina de Llucmajor, un paisatge compost de garriga i ple de biodiversitat digna de cura i conservació. Aquesta circumstància fa que la zona que envolta el nostre centre encara gaudeixi de certs espais públics no urbanitzats bastant extensos: just davant l’escola ens trobam amb un d’aquests espais que actualment es fa servir per a deixar-hi escombraries i on alguns propietaris de cans aprofiten per a què puguin fer les seves necessitats.

Altar de la Comunicació 2017: Homenatge a Carles Capdevila

Escola Octavio Paz - Barcelona
L'Altar de Muertos 2017 va ser dedicat al periodista Carles Capdevila en reconeixement pel seu esforç constant en la defensa de l’educació des dels mitjans de comunicació. L’Altar és un acte que s'emmarca dins del Projecte d'Intercanvi Social i Cultural que l'escola Octavio Paz té des del curs 1994 amb tres escoles mexicanes de Xalapa (Veracruz).

Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

SOM

Teresa Llorens, Marina Sanmartín, Belén Pavía - Dénia
"SOM" és un petit homenatge a algunes de les dones que formen part de la nostra vida. "SOM" som 28 alumnes del CEIP Pou de la Muntanya de Dénia que, durant dos cursos, hem treballat de manera dinàmica i globalitzada diferents competències i destreses bàsiques, dins i fora de l'aula. "SOM" són 28 dones lluitadores, perseverants, valentes.

Fem un trailer

Elisenda Bas Roma - Barcelona
El curs 2016-2017 el grup de P5 de l'escola va crear un conte basat en els aprenentatges adquirits a través del desenvolupament d'un projecte sobre l'antic Egipte. Per tal de convidar les famílies de l'escola a venir a veure la representació del conte que faríem com a Festa de Final de Curs, vam voler fer un tràiler. Per poder realitzar el tràiler, els alumnes van buscar informació sobre com es fa una pel.lícula i vam haver de fer una sinopsi del conte.

LLegenTIC de les Gavarres

Alumnes de L'Escola El Rodonell curs 16/17 - Corçà
A l’escola vam rebre una carta del regidor de Cultura i Ensenyament de l’Ajuntament de Corçà, on se’ns demanava col•laboració per tal de donar a conèixer les llegendes del massís de les Gavarres a la gent del poble. La carta la vam fer arribar a les assemblees d’aula i, vam demanar als alumnes que fessin propostes de com hi podíem col•laborar. Les idees sorgides a nivell d’aula van arribar a l’assemblea de Delegats i es va creure oportú fer-ne un projecte a nivell d’ escola. La idea era treballar les llegendes de les Gavarres a través de les TIC.

“MOU-TE, JO T’ESCOLTO”

Modalitat: Mestres
Per al nostre alumnat d’educació especial el desenvolupament d’activitats diàries ja és en sí tot un repte. Qualsevol suport per facilitar el seu funcionament en aquest dia a dia és un objectiu cabdal per la seva inclusió i èxit en la nostra societat. Per això, la comunicació s’esdevé un dels pilars fonamentals, tant pel desenvolupament integral de la persona, com per l’èxit social.

Matilda, el musical de l'Escola de Fonollosa

Modalitat: Alumnes
Basat en la novel·la de Roald Dahl, Alumnes de Cicle Superior de l'Escola Agrupació Sant Jordi, Traducció i adaptació teatral de Laia de Mendoza i Jordi Lorente, (...) - Fonollosa
Un curs més l'escola de Fonollosa torna a portar a escena un nou musical. Amb èxits com els dels darrers anys, "7 noies per a 7 germans", "Hairspray" o "La botiga dels horrors". L'escola de Fonollosa continua apostant per fer que els seus alumnes de Cicle Superior (nens i nenes de 10 i 11anys) duguin a terme un espectacle musical com a projecte transversal de curs. L'escola de Fonollosa té ja en el seu Projecte Educatiu una especial atenció per a l'educació artística i molt especialment per a l'Educació Musical.

Pàgines