Mostrant: 107 projectes

Pàgines

TEMPUS. Un viatge per la història.

Modalitat: Alumnes
Aina Bobet Aresté, Gerard Sentís Farré, Pol Nadal Lavèrnia, (...) - Alfés.
TEMPUS és un treball d'història. TEMPUS és un treball audiovisual. Una pel.licula de cinema on els alumnes són els protagonistes. TEMPUS és un Joc didàctic on els jugadors viatges pel temps resolent preguntes del segle de les caselles on es troben.

Matilda, el musical de l'Escola de Fonollosa

Modalitat: Alumnes
Basat en la novel·la de Roald Dahl, Alumnes de Cicle Superior de l'Escola Agrupació Sant Jordi, Traducció i adaptació teatral de Laia de Mendoza i Jordi Lorente, (...) - Fonollosa
Un curs més l'escola de Fonollosa torna a portar a escena un nou musical. Amb èxits com els dels darrers anys, "7 noies per a 7 germans", "Hairspray" o "La botiga dels horrors". L'escola de Fonollosa continua apostant per fer que els seus alumnes de Cicle Superior (nens i nenes de 10 i 11anys) duguin a terme un espectacle musical com a projecte transversal de curs. L'escola de Fonollosa té ja en el seu Projecte Educatiu una especial atenció per a l'educació artística i molt especialment per a l'Educació Musical.

ENCONTATS, 20 contes compartits amb 5 grans escriptors i il·lustradors catalans

Alumnes de Cicle Inicial de primària de l'Escola Vedruna Girona - Girona
Un conte sembla simple, oi? Doncs per nosaltres fer un conte ha estat molt complex. Ha significat créixer, anar més lluny d’on crèiem que podríem arribar, fer volar la imaginació juntament amb els nostres companys, sentir que amb esforç i ganes, aprenent a llegir i escriure moltíssim som capaços de fer el que ens proposem. No han estat 20 contes, ha estat felicitat en estat pur. No podrem oblidar mai les vivències del projecte i les emocions que ens han acompanyat al llarg d’aquest curs.

CREACIÓ D'UNA ÒPERA INFANTIL

Companyia d'òpera "LES 16 ESTRELLES" (Alumnes de 6é) - Benlloch
L'Òpera, un Vehicle d'Aprenentatge (LÓVA) és un projecte educatiu en el qual una classe (25-30 alumnes) es converteix en una companyia d'òpera i durant un curs escolar complet crea, des de zero, una òpera o breu peça de teatre musical. Els xiquets/tes de la companyia escriuen el llibret, dissenyen l'escenografia, composen la música, confeccionen el vestuari, realitzen la campanya de premsa, fabriquen la utilleria, etc. L'objectiu de LOVA és el desenvolupament cognitiu, social i emocional dels xiquets/tes.

ESPAI DE CIÈNCIA, UNA NOVA MANERA D’INTERPRETAR I ENTENDRE EL MÓN QUE ENS ENVOLTA

Modalitat: Mestres
Partim d'un mètode actiu i de descobriment donant importància a la pròpia exploració de les diferents propostes de l'ESPAI DE CIÈNCIES. S'hi pot treballar en dues dimensions, la individual que permet el desenvolupament integral de l'alumne on interactua amb els diferents objectes i materials i / o la social on els alumnes en petits grups aprenen aspectes valuosos de la vida en comunitat.

Casa meva és casa vostra

Paqui Peretó, Ana Parra, Sergi Mallol, (...) - Dénia
Al Pou de la Muntanya, de Dénia, els contes han tornat amb força. La classe dels Monstres, els i les petites de 5 anys, s’ha trobat pel camí a la classe dels antics Exploradors, de 4t A de Primària, i l’espurna de l’aprenentatge ha sorgit ben viva, per iniciar-se en la lectoescriptura. Us presentem el resultat d’una tasca que es fa visible, i esperem que la gaudiu tant com nosaltres ho hem fet. No oblidem mai que, visible o no, cada xiqueta i xiquet busca en nosaltres eixa espurna que de les tristors en faça fum, on el temps no compte, ni l’espai; perquè qualsevol nit, a les seves vides, po

El nostre barri... Posa'l guapo!

Alba Maldonado- Clara Serra - Joan Blázquez- M. Jesús Segura - Manresa
L’activitat va néixer d’una iniciativa dels propis nens. A 3r es treballa la ciutat com a projecte interdisciplinari. Una de les activitats previstes dins la unitat és una visita a l’Ajuntament per conèixer, de primera mà, quins són els nostres representants i la feina que fan.

Viladrau, un entorn poètic

Maria del Mar Olivé Ribas , Joan Marc Ramos Sabaté - Premià de Mar
"Viladrau, un entorn poètic" és el resultat del treball col·laboratiu de dos grups de 4t d'ESO a partir de la realització d'una ruta literària per Viladrau centrada en dos grans poetes catalans: Marià Manent i Jaume Bofill i Mates. El resultat, per tant, no és pròpiament la ruta (elaborada pels professors) sinó la web que l'alumnat construeix per retornar aquesta experiència a la vila que els va acollir.

Altar de la Comunicació 2017: Homenatge a Carles Capdevila

Escola Octavio Paz - Barcelona
L'Altar de Muertos 2017 va ser dedicat al periodista Carles Capdevila en reconeixement pel seu esforç constant en la defensa de l’educació des dels mitjans de comunicació. L’Altar és un acte que s'emmarca dins del Projecte d'Intercanvi Social i Cultural que l'escola Octavio Paz té des del curs 1994 amb tres escoles mexicanes de Xalapa (Veracruz).

Pàgines