Mostrant: 137 projectes

Pàgines

Abans, ara i demà, Rocafonda posa't guapa

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 2n de primària de l'Escola Rocafonda - Mataró
El treball s'emmarca dins d'un tema transversal que es treballa al llarg de tot el curs amb tots els alumnes de l'escola.

ABECEDARI GASTRONÒMIC

Modalitat: Alumnes
BELÉN PAVÍA MUT, TERESA LLORENS ALMIÑANA - DÉNIA
“Rap gastronòmic sobre base de menjars típics, amb guarnició d’il·lustracions pròpies. Tot envoltat en aroma #TastingSchools”. Podria ser el nom d’un plat 3 estrelles de la nostra benvolguda ciutat gastronòmica, Dénia. Però és el fruit del nostre projecte. La barreja d’ingredients de qualitat sempre dóna bon resultat. Gastronomia, llengua, tradicions, art, innovació i entusiasme són alguns dels que el composen. El procés d’elaboració ha estat a foc lent, en contínua ebullició.

Altar de la Comunicació 2017: Homenatge a Carles Capdevila

Modalitat: Alumnes
Escola Octavio Paz - Barcelona
L'Altar de Muertos 2017 va ser dedicat al periodista Carles Capdevila en reconeixement pel seu esforç constant en la defensa de l’educació des dels mitjans de comunicació. L’Altar és un acte que s'emmarca dins del Projecte d'Intercanvi Social i Cultural que l'escola Octavio Paz té des del curs 1994 amb tres escoles mexicanes de Xalapa (Veracruz).

AMB CALIU, DE L'HOSPITAL A L'AULA

Modalitat: Alumnes
Teresa Costa i Comellas, Ma Carme Simon Rosiñol, Gemma Figols Trulls - PUIG-REIG
AMB CALIU DE L’HOSPITAL A L’ AULA Després del retorn de les vacances d’estiu, una notícia ens va glaçar la sang; una alumna de la classe que començava segon de primària estava malalta de leucèmia. La Judit, una nena espavilada, alegre, bona companya, engrescada davant dels reptes i que sap ajudar a les persones que ho necessitaven. Els tractaments de quimioteràpia feien impossible que la Judit pogués està present a la seva aula.

Anàlisi de la creació d'una obra literària

Modalitat: Alumnes
Aida Roca Redondo, alumna de 2n de batxillerat de l'Institut Els Pallaresos - Els Pallaresos
El treball ens proposa, a partir de les experiències de la pròpia autora, fer una anàlisi del procés de creació d’una obra literària. Amb l’ajuda i les experiències de quatre autors més, s’ha pogut donar resposta al procés d’elaboració d’un producte literari així i entendre com funciona el món editorial a dia d’avui.

Aniversari de l'estrella de mar

Modalitat: Alumnes
Alumnes de P3 - Esparreguera
L'aniversari de l'estrella de mar és un projecte realitzat pels alumnes de P3 que treballa la creativitat a través dels mitjons de colors i retalls de colors i, a la vegada, fomenta l'expressió lingüística amb el conte col·lectiu "L'aniversari de l'estrella de mar".

Aplicació de Mataró amb realitat augmentada

Modalitat: Alumnes
Aleix Illa Ferrer - Mataró
En el treball “Aplicació de Mataró amb Realitat Augmentada”, de l’Aleix Illa, es fa un estudi de la Realitat Augmentada, alhora que es duu a terme, amb aquesta tecnologia, una aplicació de mòbil de monuments de Mataró.

Aprendre a aprendre: què en sabem de Vilassar de Dalt?

Modalitat: Alumnes
Alumnes de l'escola La Immaculada - Vilassar de Dalt
Es va concebre cadascun dels diferents grups-classe de l'Escola La Immaculada de Vilassar de Dalt com una comunitat d'investigació on, a partir d'un tema comú que era la pertanyença al poble, es van desenvolupar diferents treballs de recerca i investigació segons els interessos dels propis nens i nenes. Aquesta activitat es va anar desenvolupant durant una hora a la setmana al llarg del 1r i el 2n trimestre i es va fonamentar en tres principis: el FER, el PENSAR i el COMUNICAR.

Aprenem com hauríem de fer-ho?

Modalitat: Alumnes
Ana Albitar Dos Santos - Barcelona
El tema del treball és la neuroeducació. L'he triat per la innovació que suposava i amb la voluntat de trencar amb els arquetips de l'educació actual i elaborar una proposta nova. Parteixo d'una anàlisi del sistema educatiu i aleshores em plantejo millorar-lo tot introduint els coneixements que avui dia es tenen sobre el nostre cervell i com aprenem millor perquè si coneixem el funcionament de l'òrgan responsable de tot aprenentatge, disposarem de les eines necessàries per potenciar-lo al màxim.

ARRISCAT

Modalitat: Alumnes
Alumnes de 6è - Arenys de Mar
El Projecte ARRISCAT neix dels interessos i de la motivació de l'alumnat de 6è per ajudar a millorar l'aprenentatge de la llengua catalana dels alumnes de 4t. El Projecte ARRISCAT és un projecte en el qual l'objectiu final és dissenyar i elaborar un joc de taula amb diferents activitats relacionades amb la llengua catalana i amb les comarques de Catalunya i on l'estratègia, el treball en equip i la llengua catalana són els pilars vertebradors del joc.

Pàgines