Mostrant: 137 projectes

Pàgines

Casa meva és casa vostra

Paqui Peretó, Ana Parra, Sergi Mallol, (...) - Dénia
Al Pou de la Muntanya, de Dénia, els contes han tornat amb força. La classe dels Monstres, els i les petites de 5 anys, s’ha trobat pel camí a la classe dels antics Exploradors, de 4t A de Primària, i l’espurna de l’aprenentatge ha sorgit ben viva, per iniciar-se en la lectoescriptura. Us presentem el resultat d’una tasca que es fa visible, i esperem que la gaudiu tant com nosaltres ho hem fet. No oblidem mai que, visible o no, cada xiqueta i xiquet busca en nosaltres eixa espurna que de les tristors en faça fum, on el temps no compte, ni l’espai; perquè qualsevol nit, a les seves vides, po

El nostre barri... Posa'l guapo!

Alba Maldonado- Clara Serra - Joan Blázquez- M. Jesús Segura - Manresa
L’activitat va néixer d’una iniciativa dels propis nens. A 3r es treballa la ciutat com a projecte interdisciplinari. Una de les activitats previstes dins la unitat és una visita a l’Ajuntament per conèixer, de primera mà, quins són els nostres representants i la feina que fan.

Viladrau, un entorn poètic

Maria del Mar Olivé Ribas , Joan Marc Ramos Sabaté - Premià de Mar
"Viladrau, un entorn poètic" és el resultat del treball col·laboratiu de dos grups de 4t d'ESO a partir de la realització d'una ruta literària per Viladrau centrada en dos grans poetes catalans: Marià Manent i Jaume Bofill i Mates. El resultat, per tant, no és pròpiament la ruta (elaborada pels professors) sinó la web que l'alumnat construeix per retornar aquesta experiència a la vila que els va acollir.

Can Malhivern. Un retrat de la Dolors

Alumnes de quart - Bordils, Girona
Els últims cursos, els alumnes de l’escola han estat explorant el seu poble, investigant els espais i oficis que els semblaven més interessants, recuperant la memòria dels avis, fotografiant i filmant les persones, tradicions i records. Aquests anys de treball que formen part del projecte “Descobrim Bordils” serviran per fer les investigacions i elaborar els materials que es projectaran i exposaran en una mostra, en diferents espais del poble al final del projecte.

Altar de la Comunicació 2017: Homenatge a Carles Capdevila

Escola Octavio Paz - Barcelona
L'Altar de Muertos 2017 va ser dedicat al periodista Carles Capdevila en reconeixement pel seu esforç constant en la defensa de l’educació des dels mitjans de comunicació. L’Altar és un acte que s'emmarca dins del Projecte d'Intercanvi Social i Cultural que l'escola Octavio Paz té des del curs 1994 amb tres escoles mexicanes de Xalapa (Veracruz).

CONSTRUÏM UN MERCAT (un projecte sorgit dels interessos dels nens i les nenes de P5)

Modalitat: Alumnes
Alumnes de P5 - La Ràpita (Santa Margarida i els Monjos)
“Construïm un mercat” és un projecte realitzat pels alumnes de P5 de l’escola Sant Domènec de la Ràpita. Aquest projecte sorgeix dels interessos dels propis alumnes a partir d’un dia de joc espontani. Tot jugant amb figures de plastilina a fer de botiguers i compradors, arriben a l’acord que els agradaria fer un mercat amb paradetes perquè els seus padrins de lectura (alumnes de 5è) puguin anar-hi a comprar. Ha estat un treball molt enriquidor. Els alumnes s’han mostrat molt motivats des del primer dia i durant tot el projecte ja que ells n’han anat traçant el camí.

FEM VOLAR COLOMS

Pere Viñas Vilarrasa, Joana Murgou de Sande - Ripoll
“Fem volar coloms” és un espectacle de matemàgia pensat per fer-se en directe i davant d’un públic tan variat com la nostra imaginació vulgui. Els matemàgics són els alumnes de 5è de l’escola Vedruna de Ripoll i el públic pares i mares, avis o companys d’escola entusiasmats amb la màgia de les matemàtiques. L’objectiu dels mestres , molt clar, aconseguir que els alumnes gaudeixin amb les matemàtiques...tota la resta ha vingut rodat.

Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola.

TEMPUS. Un viatge per la història.

Modalitat: Alumnes
Aina Bobet Aresté, Gerard Sentís Farré, Pol Nadal Lavèrnia, (...) - Alfés.
TEMPUS és un treball d'història. TEMPUS és un treball audiovisual. Una pel.licula de cinema on els alumnes són els protagonistes. TEMPUS és un Joc didàctic on els jugadors viatges pel temps resolent preguntes del segle de les caselles on es troben.

PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Modalitat: Alumnes
Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països.

Pàgines