Mostrant: 137 projectes

Pàgines

DEL FIL AL VESTIT

NENS I NENES DE L'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL - Manresa
Participació en el projecte Art AMiC ( una proposta educativa i formativa adreçada especialment a mestres i escoles de la Catalunya Central, en la qual es pretén apropar l’art contemporani a l’àmbit educatiu). el tema: Vetes i fils Títol del nostre projecte de la nostra escola: "Del fil al vestit" Objectius: - Apropar als infants a la cinteria i el tèxtil, ja que han format part de la història de Manresa. - Confeccionar el nostre vestit de Carnestoltes (disseny, tintura i confecció) Descripció: -Activitats inicials per descobrir les vetes i fils.

SOM

Teresa Llorens, Marina Sanmartín, Belén Pavía - Dénia
"SOM" és un petit homenatge a algunes de les dones que formen part de la nostra vida. "SOM" som 28 alumnes del CEIP Pou de la Muntanya de Dénia que, durant dos cursos, hem treballat de manera dinàmica i globalitzada diferents competències i destreses bàsiques, dins i fora de l'aula. "SOM" són 28 dones lluitadores, perseverants, valentes.

Guia turística de Lleida

Alum,nat de l'escola Països Catalans - Lleida
El nostre desig va ser poder donar a conèixer Lleida, la nostra ciutat i territori, des dels ulls dels nostres infants a través de la creació de la nostra guia turística.

Descobrim Salgado

Modalitat: Alumnes
Thaïs Aparicio Cuesta, Elisabeth Berrio Ortega, Antonio Chacón Jiménez, Joan Clemente Valverde, Alexia Encarnación Borrero, Mª del Prado Gascón Díaz, Mari Jiménez Serrano, Alberto Jurado Cruz, María Labrador Pineda, Lorena López Carrau,Isabel López Román, Manuel López Sepúlveda, Mercedes Martín Moreno, Javi Martínez Muñoz, Andrés Miret Beltrán, Yeison Muñoz Gallego, Ellen Okra, Evelyn Peña Reche, Toñi Ramos Raya, Anas Azzouz, Mohamed El Basraoui, Álex Martín Moreno, Juanma Miranda Borrego, Andrés Montoya Lenis, Amparo Pàmies Bazaga, Lorena Tomás Bastidas, Sonia Ubal Pérez - Tarragona
L’exposició del fotògraf Sebastião Salgado al CaixaFòrum Tarragona ens ha servit d’excusa per plantejar als alumnes un projecte sobre la vida i l’obra d’aquest artista. El treball s’ha realitzat a l’Aula Autoformació del centre durant el primer trimestre. En aquesta aula es treballa de manera competencial i s’afavoreix i es valora l’autonomia i el treball col·laboratiu dels alumnes del GESO, la constància en el treball, el respecte al calendari dels lliuraments; així com l’ús de diferents tecnologies per treballar i a comunicar-nos d’una manera diferent. Què hem fet?

ENCONTATS, 20 contes compartits amb 5 grans escriptors i il·lustradors catalans

Alumnes de Cicle Inicial de primària de l'Escola Vedruna Girona - Girona
Un conte sembla simple, oi? Doncs per nosaltres fer un conte ha estat molt complex. Ha significat créixer, anar més lluny d’on crèiem que podríem arribar, fer volar la imaginació juntament amb els nostres companys, sentir que amb esforç i ganes, aprenent a llegir i escriure moltíssim som capaços de fer el que ens proposem. No han estat 20 contes, ha estat felicitat en estat pur. No podrem oblidar mai les vivències del projecte i les emocions que ens han acompanyat al llarg d’aquest curs.

Història de lo Marraco. Bestiari lleidatà. Les ombres xineses.

Modalitat: Alumnes
Professores: Esther Garcia Jové, Concepció Pastó Piulats, M. Creu Pueyo Teixidó, Xus Marin Santos, M. Mercè Giró Farràs - Lleida
Durant el curs 16-17 la nostra escola es va plantejar la realització d’un projecte interdisciplinari amb la participació de tot el centre ( Educació Infantil i Primària ) al voltant de les arts escèniques que vam anomenar ”Llums, càmeres, acció: les arts escèniques “. El coneixement d’aquestes disciplines artístiques en l’àmbit escolar potencia la creativitat dels nois i noies i proporciona als alumnes un espai d’expressió que els ajuda en el seu creixement personal i social.A partir d’aquest centre d’interès cada cicle va dissenyar la seva pròpia proposta didàctica.

CREACIÓ D'UNA ÒPERA INFANTIL

Companyia d'òpera "LES 16 ESTRELLES" (Alumnes de 6é) - Benlloch
L'Òpera, un Vehicle d'Aprenentatge (LÓVA) és un projecte educatiu en el qual una classe (25-30 alumnes) es converteix en una companyia d'òpera i durant un curs escolar complet crea, des de zero, una òpera o breu peça de teatre musical. Els xiquets/tes de la companyia escriuen el llibret, dissenyen l'escenografia, composen la música, confeccionen el vestuari, realitzen la campanya de premsa, fabriquen la utilleria, etc. L'objectiu de LOVA és el desenvolupament cognitiu, social i emocional dels xiquets/tes.

“MOU-TE, JO T’ESCOLTO”

Modalitat: Mestres
Per al nostre alumnat d’educació especial el desenvolupament d’activitats diàries ja és en sí tot un repte. Qualsevol suport per facilitar el seu funcionament en aquest dia a dia és un objectiu cabdal per la seva inclusió i èxit en la nostra societat. Per això, la comunicació s’esdevé un dels pilars fonamentals, tant pel desenvolupament integral de la persona, com per l’èxit social.

Projecte Som art

Tots els alumnes de l'escola. - Roses
Jaume Vicens Vives és una escola amb un alt percentatge de nens i nens amb pares no catalanoparlants, amb un nivell cultural mig baix. Els nostres alumnes, en general, reben poca estimulació fora de l’espai escolar. L’Escola ja porta a terme des de fa més de 5 anys un projecte per a l’estimulació la llengua catalana oral i escrita dels alumnes des de cicle infantil, del qual se’n treu molt profit. Però la comunicació i el llenguatge va més enllà del llenguatge verbal.

Pàgines