Mostrant: 98 projectes

Pàgines

DIÀLEGS. Projecte teatral i radiofònic.

Modalitat: Alumnes
Maria Josep Palomar , Pep Bas i Portet, Anna Ortín Meneses - Manlleu
DIÀLEGS és un projecte de teatre i ràdio realitzat a l'escola Puig-Agut amb alumnes de 4t de cicle mitjà. Un centre d'infantil i primària ubicat a Manlleu al barri de ll'Erm, barri amb un alt grau d'immigració, majoritàriament d'origen marroquí. El projecte s'estructura en dos àmbits. Per una banda, hi ha tot el treball referent a la creació i representació de dues obres teatrals. I per l'altra, l'enregistrament d'un Cd àudio de diàlegs a la ràdio escolar.

DESPERTANT VOCACIONS TECNOLÒGIQUES DELS INFANTS

Modalitat: Alumnes
Claustre de l'escola l'Era de Dalt - Tona
A L’Era de Dalt ens vam proposar explorar possibles vies per despertar talents, vocacions i interessos en el camp tecnològic des de la infància, treballant en el context real d’una escola. Vam adoptar la iniciativa com a projecte transversal d'escola per el curs 15-16 i s'implicaren infants, claustre i famílies en la realització d’un gran nombre d’activitats, totes amb la tecnologia com a fil conductor.

PROJECTE VALL DE NÚRIA: ANEM TOTS A VISITAR

Modalitat: Alumnes
ALUMNES P2 -MÒNICA GRISALVO, ALUMNES P3- SÍLVIA TRAVER, ALUMNES P4- CRISTINA ORTEGA, (...) - RIPOLL
Des de l’ escola Vedruna Ripoll, presentem dins del treball per projectes, la feina que han portat a terme els alumnes d’ Educació Infantil.

TOTS EN MOVIMENT

Modalitat: Alumnes
Alumnes de tercer de primària - Palafolls
TOTS EN MOVIMENT Amb el títol: “Tots en moviment” els alumnes de 3r de Primària de l’Escola Les Ferreries de Palafolls, han dut a terme una iniciativa educativa innovadora amb l’objectiu que els nostres alumnes entenguin i integrin un nou discurs: el de la gent gran activa. Hem volgut fer-los adonar del pes social tant important que també tenen les persones de la tercera edat dins d’una societat que avança molt ràpid tecnològicament i en la qual no podem perdre el valor que ens poden transmetre encara aquest col·lectiu.

Malformacions en Testudo hermanni, causes ambientals o genètiques?

Modalitat: Alumnes
Pau Vilaseca Martí - Sant Feliu de Llobregat
Aquest treball de recerca forma part del projecte del Pati de les tortugues de l'Escola, en el que s'estudia la biologia i la reproducció de la tortuga mediterrània. En treballs anteriors s'havia observat que alguns dels individus nascuts a l’Escola presentaven malformacions. Descriure totes les malformacions aparegudes a l’Escola, analitzant com han afectat a la vida dels individus a partir del banc de dades que s’ha anat generant en treballs de recerca anteriors, és el primer objectiu d'aquest treball.

GEOCACHING, UNA NOVA EINA D'APRENENTATGE

Modalitat: Alumnes
CLAUSTRE DE PRIMÀRIA - CALDES DE MONTBUI
Al llarg dels últims quinze dies del curs 2015 - 2016 l’alumnat de 1r a 6è de Primària va dur a terme el projecte interdisciplinari: “Geocaching, una nova eina d’aprenentatge”. El Geocaching o Geocerca en català, és un joc que permet buscar tresors amagats a diferents llocs del món. L’objectiu principal del projecte es basa en promoure i donar conèixer diferents indrets del poble d’una manera creativa i innovadora a través de les noves tecnologies.

Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany

Modalitat: Alumnes
Gemma Ayats Güell - Banyoles
Llegim? La lectura i les noves tecnologies entre els joves del Pla de l'Estany. Cansada de sentir en boca de tothom que els joves no llegim, vaig proposar-me descobrir si aquesta afirmació era certa.

Cal Biel, una nissaga de forjadors

Modalitat: Alumnes
Albert Grinyó Romero - Montblanc
Cal Biel és una nissaga de forjadors de l’Espluga de Francolí que, a principi del segle passat, començaren a desenvolupar l’art de la forja. L’avi Enric fou l’encarregat de fer el primer colpeig de martell d’aquesta família i el que acabaria essent el pare d’un segell d’identitat propi que, més tard, s’aixoplugà sota el renom de Cal Biel. El Ramon fou qui capgirà la feina de forja que es duia a terme a casa seva fins a aquell moment i inicià una nova etapa a la ferreria. Aquest nou període transformà les peces que s’elaboraven a la fornal dels Biel i les convertí en art.

Preneu les ombres

Modalitat: Alumnes
Alumnes i docents de l'Institut Torreforta - Tarragona
Aquest projecte surt d’una necessitat per part de l’Ajuntament de Tarragona de voler celebrar la commemoració del 80è aniversari de l’Olga Xirinacs, escriptora tarragonina. A finals del curs 2014-15 es planteja, a tots els centres educatius dels Barris de Ponent de la ciutat de Tarragona, de crear un grup de treball del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) amb el nom Lectura i entorn.

Pàgines