Mostrant: 98 projectes

Pàgines

UN MUSICAL MOLT ROALD DAHL

Alumnes de la ZER Berguedà Centre - Vilada
OPORTUNITAT L’any 2016 es va celebrar el centenari del naixement de l’escriptor Roald Dahl autor d’obres molt conegudes a tot arreu com Matilda, Charlie i la fàbrica de xocolata, Bruixes, etc. A la ZER Berguedà Centre veiem aquest aniversari com una oportunitat per a treballar la cohesió del grup i, alhora, visualitzar el treball intern sovint només conegut per mestres i alumnes.

EL CASAL I L'ESCOLA

ALUMNES I MESTRES ESCOLA BERNARDÍ TOLRÀ (VILA-RODONA) - VILA-RODONA
El Casal de Vila-rodona ha celebrat el 50è aniversari. Sent una obra col·lectiva de tot un poble, l'escola no podia deixar l'ocasió de realitzar un projecte interdisciplinari de tots els alumnes per tal de conèixer i valorar la seva importància dins la vida social i cultural del nostre poble.

Llums, càmera i poesia! Un projecte didàctic de vídeo poesia a secundària

Modalitat: Mestres
Poetitzar la competència oral i donar veu a la poesia. Aquest és el doble objectiu del present projecte didàctic titulat "Llums, càmera, poesia!" destinat a alumnes de secundària i que vincula poesia i oralitat, dues grans oblidades de l’ensenyament de llengua i literatura a casa nostra. La poesia és el gènere literari tradicionalment més lligat a la música, la imatge, la brevetat, l’experimentació formal..., i, a més, té en el medi digital un espai de fecundació idoni.

Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat

Modalitat: Alumnes
Santi Amela Vela, Jordina Arcalis Guiu, Júlia Baiget Tarruella, (...) - Prats de Lluçanès
El Projecte Interdisicplinar “Investigació, difusió i conscienciació de la vida dels cetacis en captivitat” parteix d’un taller organitzat per l’associació “SOS Delfines” a l’escola.

MARTA NO TÉ POR

ALUMNAT TERCER EDUCACIÓ INFANTIL - CATARROJA
MARTA NO TÉ POR Amb aquest treball hem potenciat les competències bàsiques mitjançant el caràcter interdisciplinari del diferents llenguatges com el matemàtic, plàstic, literari i l'expressió oral. També hem potenciat la imaginació lliure, la creativitat artística a partir d'una història inventada, el treball cooperatiu i en equip, el respecte i acceptació de les aportacions dels companys i companyes, l'ús del llenguatge literari oral i escrit (la narració i la descripció) i el consens a l'hora de prendre decisions...

e2TransFoli, el portafoli com a eina d’ensenyament-aprenentatge i avaluació competencial

Modalitat: Mestres
El projecte e2Transfoli parteix de l’avaluació com a eina d’aprentatge i de la reflexió personal dels alumnes. L’e2TransFoli és una aplicació concreta del portfoli tradicional però es distingeix per tres característiques que queden reflectides en el nom que se li ha donat. 1. e- És digital i per tant es pot allargar en el temps, és accessible, actualitzable i compartible. Evoluciona amb l’alumne i respon a necessitats diferents en moments diferents.

Instròniks Band

Nivell: Música
La proposta que va començar a mig curs de l'any pasat i que està tenint continuitat aquest curs, és que un dels Conjunts Instrumentals de l'escola, és el d'Instròniks Band. Aquest conjunt ens trobem 45 minuts cada setmana. Les sessions poden tenir diversos formats: Format 1: utilitzem instruments electrònics ja fabricats i mirem d'adaptar un repertori per ser tocats. Format 2: presentem diferentes opcions de programes o dispositius i aprenem com poden funcionar per tal de fer-los sonar. Format 3: dissenyem i construim el nostre pròpi instrument electrònic. Durant la p

ABECEDARI GASTRONÒMIC

BELÉN PAVÍA MUT, TERESA LLORENS ALMIÑANA - DÉNIA
“Rap gastronòmic sobre base de menjars típics, amb guarnició d’il·lustracions pròpies. Tot envoltat en aroma #TastingSchools”. Podria ser el nom d’un plat 3 estrelles de la nostra benvolguda ciutat gastronòmica, Dénia. Però és el fruit del nostre projecte. La barreja d’ingredients de qualitat sempre dóna bon resultat. Gastronomia, llengua, tradicions, art, innovació i entusiasme són alguns dels que el composen. El procés d’elaboració ha estat a foc lent, en contínua ebullició.

LES ARRELS DEL PRESENT

Alumnat de l'Escola Pau Delclòs, Coloma Bartra Cunillera - TARRAGONA
El projecte Les arrels del present fomenta la ciutadania de l’alumnat a través de l’apropiació emocional dels monuments de Tarragona.

Estudi sobre el patrimoni industrial, científic i tecnològic d'Esparreguera i la seva difusió i coneixement entre la ciutadania de la vila

Marc Félez Navarro, Gemma Serrano Codina - Esparreguera
El nostre és un treball documental sobre el patrimoni industrial, científic i tecnològic de la nostra vila, Esparreguera. Vam començar aquesta investigació el curs 2014-15 amb un altre company i l'hem continuada al llarg del 2015-16 fins avui.

Pàgines