Un curs de Selfie

Pol Capdevila, Pep Giménez, Pablo Mateo, (...) - L'Estany
A continuació teniu a les vostres mans una petita història de la nostre escola durant aquest curs. Des del primer dia ens vam plantejar fer un selfie a la setmana que reflectís el dia a dia de l’escola. Un cop engegat el curs vam proposar als alumnes més grans de Cicle Superior i 4t gestionar aquest petit gran projecte que el resultat és el dia a dia que es viu a l’escola i que un cop imprès dóna molt joc a comentar, reflexionar cada fotografia feta. Els nens i nenes han seleccionat cada setmana quin era l’esdeveniment més important que hi havia i es responsabilitzaven de fer o fer fer la foto a qui fos més adient. A l’hora d’escriure el que ha passat a la foto s’ha seleccionat alumnes de Cicle Superior o gent relacionada amb tota la comunitat educativa. A final de curs els mateixos alumnes prepararan una exposició de les fotografies amb les explicacions i elaboraran un llibre digital de l’obra.