Treball d'emprenedoria: Fira solidària "Fet a mà"

Alumnes de l'escola Països Catalans - Lleida
Fet a mà, la nostra fira solidària El projecte que us presentem és un treball d’emprenedoria, dut a terme el curs 2013-14, per tot l’alumnat i professorat de l’escola pública Països Catalans de Lleida. Aquest treball estava lligat a l’Any Internacional de l’agricultura familiar, i alhora tenia dues finalitats igualment importants. Per una banda aconseguir que tota l’escola s’involucrés en aquest projecte d’emprenedoria, i per l’altra poder contribuir de manera solidària amb la fundació Arrels de Lleida, que treballa amb les persones sense sostre. El producte final va ser una Fira solidària, el dia de Sant Jordi, on es venia objectes elaborats a mà per l’alumnat, amb elements de l’hort de l’escola. La forma escrita que li vam donar, va ser la d’un catàleg, perquè ens va semblar que recollia d’una manera funcional i pràctica el contingut de la fira, d’aquesta manera les famílies estàvem informades dels productes d’artesania i podien localitzar les diferents parades en el recinte escolar. Va ser un treball col•laboratiu, d’emprenedoria i amb una finalitat social que ens va fer sentir més persones. Tota la Comunitat educativa s’hi va implicar.