TEMPUS. Un viatge per la història.

Aina Bobet Aresté, Gerard Sentís Farré, Pol Nadal Lavèrnia, (...) - Alfés.
TEMPUS és un treball d'història. TEMPUS és un treball audiovisual. Una pel.licula de cinema on els alumnes són els protagonistes. TEMPUS és un Joc didàctic on els jugadors viatges pel temps resolent preguntes del segle de les caselles on es troben. TEMPUS és un projecte multidisciplinar on han participat tota la mainada de l'escola amb un protagonisme especials dels alumnes de CM i SC. TEMPUS és un treball de TIC on els alumnes han treballat en la confecció del guió, les fites històriques i en la confecció del quadernet de preguntes TEMPUS és un viatge en el temps. Un joc que troben els nens amagat en un armari els porta a una aventura en la que tots els companys de l'escola desapareixen i els hauran d'anar a recuperar a diferents moments de la història. Per rescatar-los hauran de trobar la resposta a la pregunta que se'ls planteja, El joc i la pel·licula acaba quan aconsegueixen recuparar tots els companys i retornar al present.