PROJECTE VALL DE NÚRIA: ANEM TOTS A VISITAR

ALUMNES P2 -MÒNICA GRISALVO, ALUMNES P3- SÍLVIA TRAVER, ALUMNES P4- CRISTINA ORTEGA, (...) - RIPOLL
Des de l’ escola Vedruna Ripoll, presentem dins del treball per projectes, la feina que han portat a terme els alumnes d’ Educació Infantil. Expressem la nostra manera d’ensenyar que potencia la curiositat, el protagonisme dels alumnes, l’esperit crític, l’aprenentatge cooperatiu i el respecte per l’entorn. Un projecte interdisciplinar per conèixer la Vall de Núria( Ripollès), amb els seus treballs escrits, les fotos de com han fet la construcció d'una maqueta i dels trens cremalleres, un QR interactiu amb la cultura popular de la Vall,i els els jocs fets a les aules. Estem contents de la feina feta; hem acomplert les nostres expectatives i dels nostres alumnes a partir d’un treball vivencial, amb implicació de les famílies i dels responsables de la Vall; que ens ha permès aprendre a conèixer-la i estimar-la i a fer un aprenentatge globalitzat que ha intentat connectar teoria i pràctica, com a forma d’organitzar diferents sabers, competències i disciplines escolars.