PROJECTE: "APADRINEM EL TÚMUL DE SERÓ"

Antoni Español Sabaté, Désirée Alarcón Garcia, Ramon Giribet Boneta, (...) - ARTESA DE SEGRE
En el projecte "Apadrinem el Túmul de Seró" hem volgut treballar la descoberta i sensibilització amb l'entor. Fomentar l'ús de la nostra llengua i cultura i al mateix temps integrar a tots els alumnes que formen part d'altres països. A més de treballar valors que ens han enriquit com a persones. Per aquest motiu hem realitzat diverses activitats entorn a totes les dimensions i àrees, treballant de manera interdisciplinar i en internivells, per aconseguir uns objectius molt clars: Conèixer el nostre monument, treballar la història, fomentar valors, ser creatius, treballar amb noves experiències a l'aula i fora de l'aula amb altres entitats i fer difusió de la història del nostre Menhir de Seró per tal que molta gent el vagi a visitar i el valori com nosaltres. També hem volgut treballar utilitzant les TIC com a mitjà en moltes activitats. El nostre treball es basa principalment en la realització d'un conte, el qual tenim intenció d'editar. On els alumnes han inventat el text i han fet les il·lustracions. I la invenció i interpretació d'una obra de teatre basada en la història del Menhir de Seró. Tot i que hi ha moltes activitats que s'han fet en les diferents àrees. Ha estat un treball realmet gratificant que us hem volgut presentar no només per participar en el concurs, si no per compartir-lo i que el pogueu gaudir com nosaltres hem fet.