Oper[acció] Enric Valor

Nerea Albelda Sanchez, Paula Bernal, Palomares, Josep Fenollosa Benvabent, Celia Flores Mena, Maria Celeste López Pinela, Lidia Mateu Escandell, Maria Peñalva Nicolau, Borja Fogués Vayá, Agustina Vila Gorreto, Miguel Aguado Rostoll, Andrea Aparisi Tel, Angela Arboleda Dasca, Ainhoa García Garrigues, Borja García Martínez, Amanda Orovig GArrigues, Nerea Tormo Gil, Yasmina Tortosa Torres, Alba Bagan Cogollos, Ana Isabel Bautista Timos, Josep Benabent Gomis, Adian Cogollos López i Alberto Fernández Coneje, alumnes de 4t d'ESO de l'IES Arabista Ribera - Carcaixent
La proposta que presentem és la creació de la primera òpera sobre una rondalla valenciana d’Enric Valor. Hem volgut conèixer el món literari de Valor a través de les seues rondalles i en concret, de “La Mare dels Peixos”. Amb tota la informació recollida d’aquesta rondalla, que ens servirà per generar idees i múltiples recursos, volem crear-ne l’òpera i estrenar-la el desembre de 2016.