Modelisme naval

Gerard Augé Òdena, Guillem Canela Bernadell, Marina Domingo Carreras, Lídia Entrena Valderrama, Jordi Expósito García, Andrea Ferran Gómez, Ariadna Font Altés, Anna Jacobs Alberton, Miquel Medina Palau, Elena Olteanu, Joel Pedraza Chamizo, Aïda Pérez Martínez, Pau Robusté Leiva, Andrea Altès Vazquez, Anahí Basantes Jàcome, Eduard Catalin Mares, Júlia López Jorba, Cristian Tenorio, Adam Vives, Maria Jacobs Alberton, Ariana Neyra Pérez, Roberto Moreno Asensio, Pau Lorente Justícia, Adrià Figuerola Moren i Pol orpinell Andreu, alumnes de 3r i 4t d'ESO del Col·legi Cor de Maria - Valls
Es tracta de la creació d’una maqueta de vaixell desenvolupada per alumnes de 2n d’ESO tal i com es realitzaria en un projecte real d’enginyeria. El projecte, com tot procés creatiu, consta de diverses fases i hem pogut comptar amb la col·laboració dels alumnes de 3r i 4t d’ESO, que ens van ajudar a dissenyar una placa d’electrònica i un dispositiu bluetooth que ens permetés controlar el vaixell a través de l'aplicació de mòbil AppInventor. Vam presentar la maqueta a la fira de modelisme naval Vent del Pla de Santa Maria de modelisme.