LLEIDA: EL SEGUICI I LA FESTA MAJOR, LES FESTES, ELS ARTISTES I EL MODERNISME

ALUMNES D'INFANTIL I DE PRIMÀRIA - LLEIDA
El llibre que teniu a les mans forma part del conjunt de llibres que infants i mestres de l’escola Sant Jordi hem elaborat conjuntament. Lleida és la nostra ciutat, el nostre entorn proper. Lleida és on la majoria de nosaltres ha nascut; viu; hi té la família, amics i amigues; i un seguit de vincles i lligams establerts. Aquest curs no us presentem un únic llibre, us presentem una col·lecció de quatre llibres que confegeixen el treball que l’escola ha estat fent aquests dies sobre la nostra ciutat: Lleida. Cada cicle ha elaborat un llibre diferent basat en aspectes diversos de la ciutat. - El seguici i la festa Major (parvulari) - Les festes de Lleida (cicle inicial) - Artistes de Lleida (cicle mitjà) - El modernisme a Lleida (cicle superior) Aquest llibre forma part d’un “tot” que avui podeu trobar, fullejar i llegir. Un conjunt de quatre llibres que avui mostren l’escènica de la nostra ciutat i que només avui lluiran plegats.
No hi ha informació adjunta.