LLegenTIC de les Gavarres

Alumnes de L'Escola El Rodonell curs 16/17 - Corçà
A l’escola vam rebre una carta del regidor de Cultura i Ensenyament de l’Ajuntament de Corçà, on se’ns demanava col•laboració per tal de donar a conèixer les llegendes del massís de les Gavarres a la gent del poble. La carta la vam fer arribar a les assemblees d’aula i, vam demanar als alumnes que fessin propostes de com hi podíem col•laborar. Les idees sorgides a nivell d’aula van arribar a l’assemblea de Delegats i es va creure oportú fer-ne un projecte a nivell d’ escola. La idea era treballar les llegendes de les Gavarres a través de les TIC. Ens vam organitzar per cicles i vam escollir les llegendes. A partir d’aquí ens vam organitzar en grups de treball i vam començar amb les recerques, entrevistes, tallers, sortides... Els alumnes de CS van tenir la idea de fer un documental del procés que s’estava duent a terme per tal de poder mostrar-lo a les famílies i a la gent del poble. El documental i les llegendes elaborades, es van presentar el dia de la festa de fi de curs, a les famílies, i també hi van assistir el regidor i l’alcaldessa. Des de l’escola valorem que el resultat ha estat un treball per projecte interdisciplinari molt enriquidor. Adjuntem la programació del projecte.