La Prehistòria

Alumnes de 3r i 4t de Cicle Mitjà - Torelló
Des de l'escola Sagrats Cors de Torelló, us presentem un bloc sobre la Prehistòria a Catalunya. Durant el primer trimestre els alumnes de Cicle Mitjà van fer una recerca dels jaciments prehistòrics que hi ha a Catalunya i arran d'aquesta n'hem elaborat un projecte interdiscicplinari, de tal manera que s'ha treballat el tema a totes les àrees curriculars. Des de l'escola s'ha treballat molt vivencialment i cada alumne ha elaborat un dossier amb un recull de totes les fitxes. Després s'ha anat penjant al bloc per tal que en quedés constància i que tothom qui ho volgués ho pogués consultar. Com en tots els blocs, cal tenir en compte que el primer que apareix és l'últim que hem treballat. Els nostres alumnes s'ho han passat tan i tan bé i han après tant que ens han empès a presentar-lo als Premis Baldiri Reixac. Ha estat molt interessant i molt gratificant treballar un tema així amb els nostres alumnes, ja que tot i la feina que hi ha al darrera, això ens motiva a continuar seguint en aquesta línia.