La Fira

Meritxell Llobet Ballús, Gerard Puig Samsó, Guillem Sucarrats Soler, (...) - Oristà
Aquest projecte explica la participació a la fira del poble d'un grup d'alumnes de l'escola Llevant. Ells s'encarregeun de pensar què vendran, quins materials necessitaran per elaborar-ho i organitzaran els tallers perquè hi participin tots els alumnes de l'escola i les famílies que puguin ajudar. Després calculen els preus de venta a partir de les despeses i organitzen altres activitats pel dia de la dira. Muntem la parada, on hi assisteixen els alumnes i les famílies que hi vulguin participar, on s'hi venen les manualitats pensades i elaborades per ells mateixos. Un cop passada la fira calculem els guanys reals, tenint en compte les despeses. Seguidament, són ells mateixos que decideixen què en faran dels diners. Aquest any han decidit donar un 25% a La Marató, un 25% a la ONG Proactiva Open Arms, i el 50% restant el deixen per material per l'escola. Creiem que és un gran treball cooperatiu d'aquests alumnes i de la resta de la comunitat educativa. Esperem que us agradi.