illARgonauta. Francesc Nadal i Jenny Triviño, de l'institut Illa de Rodes, de Roses

En el món del màrqueting sovint s’utilitzen referents clàssics quan es posa nom als productes o marques, quan s’ideen les històries dels anuncis publicitaris. Moltes es basen en obres d’art clàssiques i universals, déus, drames, tragèdies gregues o herois encarnats en el món del cinema… Per què no explicar-ho al món? Aquest va ser, el setembre de 2012, el punt de partida del projecte illARgonauta, sobre clàssiques i economia amb Realitat Augmentada. A més a més, el curs 2013-14 vàrem afegir-hi l'edició de continguts audiovisuals d’arrel mitològica (PhoenixARs) per ser vistos amb aplicacions de RA a través de mòbils o tablets. I des de l'any passat també estem en plena implementació d’un joc (QuisEstQuis) que abarca més àrees de coneixement. Es tracta d'una adaptació del conegut Qui és Qui amb animacions i RA per reconeixement facial.