Guia turística de Lleida

Alum,nat de l'escola Països Catalans - Lleida
El nostre desig va ser poder donar a conèixer Lleida, la nostra ciutat i territori, des dels ulls dels nostres infants a través de la creació de la nostra guia turística. Va sorgir a partir de les experiències viscudes i les que ens queden per viure, volíem fer extensiu aquest coneixement a totes aquelles persones, famílies, professionals i institucions amb les quals hem caminat i caminarem conjuntament, entre les quals es podrien destacar les escoles que formen part del projecte Erasmus. Amb aquesta finalitat cada curs va dur a terme una part de la guia turística de Lleida, com ara jocs tradicionals (P5) o un passeig pel riu Segre (3r). El treball culmina amb un plànol de Lleida i uns adhesius creats per l’alumnat de 1r dels monuments més representatius de la nostra ciutat. D’aquesta manera, els lectors també podem interaccionar d’una altra forma amb el llibre de Sant Jordi de la nostra escola.
No hi ha informació adjunta.