FEM VOLAR COLOMS

Pere Viñas Vilarrasa, Joana Murgou de Sande - Ripoll
“Fem volar coloms” és un espectacle de matemàgia pensat per fer-se en directe i davant d’un públic tan variat com la nostra imaginació vulgui. Els matemàgics són els alumnes de 5è de l’escola Vedruna de Ripoll i el públic pares i mares, avis o companys d’escola entusiasmats amb la màgia de les matemàtiques. L’objectiu dels mestres , molt clar, aconseguir que els alumnes gaudeixin amb les matemàtiques...tota la resta ha vingut rodat. Els nostres alumnes han buscat trucs de màgia amb un “punt de matemàtiques”, l’han analitzat, han dissenyat la posada en escena, i finalment , amb l’ús de les TAC, n’han fet la divulgació. Ara tenim un espectacle a punt de fer tants bolos com calgui. Ens agrada dir que és una gran activitat inclusiva, molt funcional i sobretot interdisciplinar. En definitiva, tot plegat ha resultat ser un bon projecte STEAM, que ens ha enamorat i encuriosit a tots, perquè ens ha permès Sentir, Tocar, Estimar i Aprendre Matemàtiques.