Fem un trailer

Elisenda Bas Roma - Barcelona
El curs 2016-2017 el grup de P5 de l'escola va crear un conte basat en els aprenentatges adquirits a través del desenvolupament d'un projecte sobre l'antic Egipte. Per tal de convidar les famílies de l'escola a venir a veure la representació del conte que faríem com a Festa de Final de Curs, vam voler fer un tràiler. Per poder realitzar el tràiler, els alumnes van buscar informació sobre com es fa una pel.lícula i vam haver de fer una sinopsi del conte. Vam crear diferents grups de treball a l’aula: direcció, guionistes, música, decorats i escenografia, vestuari, càmeres, claqueta i actors. Cada grup es va reunir i van haver de desenvolupar conjuntament la seva tasca i escriure les idees més importants. Un cop concretat tot el projecte per escrit, vam preparar una sala amb paper verd per tal de poder fer el croma i vam començar el rodatge. La gravació la vam fer mitjançant els Ipads amb una app (Green Screen). El croma i el muntatge del tràiler el vam fer amb l’Imovie. El resultat va ser molt emocionant per tots. Aquest curs volem ampliar aquest projecte i fer un rodatge més ampli, és a dir una pel.lícula.