Descobrim Salgado

Thaïs Aparicio Cuesta, Elisabeth Berrio Ortega, Antonio Chacón Jiménez, Joan Clemente Valverde, Alexia Encarnación Borrero, Mª del Prado Gascón Díaz, Mari Jiménez Serrano, Alberto Jurado Cruz, María Labrador Pineda, Lorena López Carrau,Isabel López Román, Manuel López Sepúlveda, Mercedes Martín Moreno, Javi Martínez Muñoz, Andrés Miret Beltrán, Yeison Muñoz Gallego, Ellen Okra, Evelyn Peña Reche, Toñi Ramos Raya, Anas Azzouz, Mohamed El Basraoui, Álex Martín Moreno, Juanma Miranda Borrego, Andrés Montoya Lenis, Amparo Pàmies Bazaga, Lorena Tomás Bastidas, Sonia Ubal Pérez - Tarragona
L’exposició del fotògraf Sebastião Salgado al CaixaFòrum Tarragona ens ha servit d’excusa per plantejar als alumnes un projecte sobre la vida i l’obra d’aquest artista. El treball s’ha realitzat a l’Aula Autoformació del centre durant el primer trimestre. En aquesta aula es treballa de manera competencial i s’afavoreix i es valora l’autonomia i el treball col·laboratiu dels alumnes del GESO, la constància en el treball, el respecte al calendari dels lliuraments; així com l’ús de diferents tecnologies per treballar i a comunicar-nos d’una manera diferent. Què hem fet? ● Activitat introductòria (Fitxa 1) en què els alumnes han cercat informació i han descobert la figura de Salgado. ● Visualització de la pel·lícula La sel de la Terre (Fitxa 2) que ens ha permès conèixer el treball i les reflexions de l’autor. Visita guiada a l’exposició de CaixaFòrum (Fitxa 3). En ambdós casos els alumnes han compartit el seu treball i reflexions a Twitter. ● Seguint la inspiració de Salgado hem organitzat un concurs de fotografia (en blanc i negre), obert a tot el centre, mitjançant Instagram (Fitxa 4/5) amb el lema Totéspaisatge.